Άσκηση και διατροφή: μην κάνετε αυτό το λάθος!

Οι περισσότεροι ξεκινώντας να κάνουν μια πιο υγιεινή διατροφή καθώς και να γυμνάζονται πιο συστηματικά κάνουν κλασσικά λάθη που ως αποτέλεσμα έχουν να μην καταφέρουν να πραγματοποιήσουν το στόχο τους.

1o λάθος: Κάνετε πάρα πολλά
Συχνό φαινόμενο των ανθρώπων που θέλουν να πάρουν μυική μάζα είναι να βάζουν πολλά κιλά σε ασκήσεις με βάρη, εκτελεσμένες με λάθος τρόπο, αντί να κάνουν αργές και σωστές επαναλήψεις με τα σωστά διαλείμματα ανάμεσα στην κάθε άσκηση.

2ο λάθος: κάνετε πολύ cardio
Οσοι θέλουν να χάσουν βάρος σπαταλούν συνήθως πολύ χρόνο cardio, το οποίο εκτελούν συνήθως και λάθος.

3ο λάθος: Τρώτε μεγάλα γεύματα
Όσοι θέλουν να πάρουν μυική μάζα τρώνε υπερβολικά μεγάλα σε θερμίδες γεύματα και όχι μικρά, σωστά και συχνά.

4ο λάθος: Δεν τρώτε αρκετά!
Εκείνοι που που θέλουν να χάσουν συνήθως δεν τρώνε ελάχιστα και πεινάνε, με αποτέλεσμα τη διαταραχή του μεταβολισμό τους.

Η αλήθεια είναι ότι ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός, με διαφορετικές ανάγκες και στόχους. Γι’ αυτό θα χρειαστείτε να βάλετε στόχους και να έχετε ένα ξεκάθαρο πλάνο άσκησης και διατροφής για να γίνετε fit.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ