Οι ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο πάρκο της γειτονιάς σας

Βγείτε στο πάρκο της γειτονιάς σας, τρέξτε και κάντε αυτές τις ασκήσεις για να δυναμώσετε όλο το σώμα σας!

Σε ένα καταπράσινο πάρκο ααποβάλλουμε ευκολότερα το στρες και τις αρνητικές σκέψεις και το πιθανότερο είναι να μην νιώσουμε πόσο γρήγορα περνάει η ώρα. Επίσης είναι ο μόνος χώρος όπου θα μπορούσαμε να γυμναστούμε έχοντας μαζί μας το κατοικίδιό μας. Δε χρειάζεστε όργανα, ούτε καν στρώμα, αν υπάρχει γρασίδι. Βαθιές εισπνοές και ξεκινάμε. Ας κάνουμε την άσκηση ευχάριστη, όπως πρέπει να είναι. Μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και μια πετσέτα.

Άσκηση #1: Push ups

Τα, όχι και τόσο αγαπημένα, push ups είναι η άσκηση που πρέπει να εντάξετε στην προπόνησή σου. Με κόντρα το παγκάκι, ξεκινάτε με 20 τη φορά (2 σετ των 10) και σιγά-σιγά ανεβαίνετε. Είναι από τις καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης χεριών και ώμων, ενώ για τις γυναίκες τα push ups είναι ιδανικά για την ανόρθωση στήθους. Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι να διατηρείτε τον κορμό σας σε μία ευθεία, που σημαίνει… ποπός μέσα και να παίρνετε ρυθμό από τις αναπνοές.

Άσκηση #2: Jump squats

Τα καθίσματα, σε οποιαδήποτε μορφή, είναι μία άσκηση που συνιστάται σε όλες τις προπονήσεις και το καλό είναι πως έχουν διάφορες παραλλαγές. Έτσι, εκτός από τα βαθιά squats που όλοι γνωρίζουμε, υπάρχουν και τα jump squats. Κάθισμα με άλμα, επί της ουσίας. Η άσκηση αυτή καίει περισσότερο λίπος σε σχέση με άλλες και σμιλεύει όλο το κορμί αρμονικά. Ξεκινήστε με 3 σετ των 10 επαναλήψεων και ετοιμαστείτε να πάρουν φωτιά γλουτοί και μηροί.

Άσκηση #3: Step ups

Με διαφορά η πιο ωραία άσκηση, που χρειάζεται πείσμα για να βγει. Με τη βοήθεια του παγκακιού θα εκτελέσετε τα step ups και θα γυμνάσετε τετρακέφαλους, μηρούς, γλουτούς, ενώ θα αποκτήσετε φυσική κατάσταση και δύναμη. Παράλληλα, τα step-ups βελτιώνουν την ισορροπία ενώ αν σας αρέσει το τρέξιμο θα δείτε μεγάλη διαφορά, αφού θα αποκτήσουν δύναμη οι μύες των ποδιών σας.

Άσκηση #4: Βυθίσεις

Οι βυθίσεις ή dips, γυμνάζουν το πάνω μέρος του σώματος, δηλαδή τρικέφαλους και ώμους. Εξαιρετική άσκηση και με γρήγορα αποτελέσματα. Στηριζόμενοι σε ένα παγκάκι, ξεκινήστε τα πάνω-κάτω δίνοντας προσοχή στους αγκώνες και χωρίς να ζοριστείτε υπερβολικά. Ξεκινήστε με 10 επαναλήψεις από 3 φορές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ