Ποιες προπονήσεις γυμνάζουν περισσότερο

Δεν χρειάζεται να αφιερώνετε ώρες για να γυμνάσετε όλο το σώμα – αρκεί να κάνετε διαλειμματική ή κυκλική προπόνηση.

Είτε κάνετε διάδρομο, είτε ποδήλατο, είτε βάρη, η διαλειμματική άσκηση είναι ιδανική.

Πώς λειτουργεί η διαλειμματική προπόνηση  ή αλλιώς ΗΙΙΤ
Εκτελείτε μια άσκηση για να ανεβάσετε τον καρδιακό παλμό σας και μετά το σώμα σας δουλεύει πιο σκληρά για να τον μειώσει ξανά, πράγμα που σημαίνει ότι καίτε περισσότερες θερμίδες.

Πώς λειτουργεί η κυκλική προπόνηση
Και αυτή είναι εξίσου αποτελεσματική. Μπορείτε να κάνετε οποιοδήποτε είδος αεροβικής ενδιάμεσα από τις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Μπορείτε να την κάνετε για 45 λεπτά με μία ώρα και τέλος. Δεν χρειάζεται να κάνετε βάρη για μία ώρα και μετά να κάνετε αεροβική.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ