Τέλεια πόδια με Fitball

Είναι γνωστή ως fitball ή swiss ball (ελβετική μπάλα) ή stability ball ή απλώς ως μπάλα γυμναστικής και αποτελεί ένα από τα πιο χρήσιμα (και οικονομικά) εργαλεία προπόνησης, που, αν γυμνάζεστε στο σπίτι, πρέπει οπωσδήποτε να έχετε.

Προτού αρχίσετε, επιλέξτε τη σωστή μπάλα. Η fitball θα πρέπει να είναι στο σωστό μέγεθος, ανάλογα με το ύψος σας. Καθίστε επάνω της και σιγουρευτείτε ότι τα γόνατά σας σχηματίζουν ορθή γωνία. Και τώρα είμαστε έτοιμοι, πάμε για το πρόγραμμα.

Τέλεια πόδια με Fitball
Δυναμώστε το εσωτερικό μέρος των ποδιών σηκώνοντας τα πόδια κάθετα με το έδαφος και στη συνέχεια πιέζοντας πιέζοντας την μπάλα κάνετε επαναλήψεις. Επίσης καλό θα ήταν να τοποθετήσετε τα χέρια σας δίπλα από το στέρνο και κατά αυτό τον τρόπο να σηκώσετε το σώμα σας πιο ψηλά. Ξεκινήστε με 10 επαναλήψεις μόνο, με σκοπό να φτάσετε στα 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

 

Αν θέλετε να δώσετε σχήμα στις γάμπες σας, δοκιμάστε την εξής άσκηση: Σταθείτε όρθιες με τα πόδια παράλληλα και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Σηκώστε τις φτέρνες σας από το πάτωμα και μείνετε στη θέση αυτή για 10-12 δευτερόλεπτα. Ακουμπήστε τες ξανά στο πάτωμα και επαναλάβετε 20 φορές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ