Τελικά, πόσο πρέπει να γυμνάζεστε για να είστε υγιείς;

Αυτές είναι οι συστάσεις φυσικής δραστηριότητας για ενήλικες (18-64 ετών). Δείτε πόσο πρέπει να γυμνάζεστε για να είστε υγιείς.

Η σωματική δραστηριότητα στους ενήλικες περιλαμβάνει ψυχαγωγικές δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους, δουλειές του σπιτιού, αθλήματα ή προγραμματισμένη άσκηση. Για τους ενήλικες αυτής της ηλικιακής ομάδας συστήνονται τα ακόλουθα:

150 λεπτά/εβδομάδα αερόβια δραστηριότητα μέτριας έντασης ή 75 λεπτά/εβδομάδα μεγάλης έντασης αερόβια άσκηση.

Για επιπλέον οφέλη στην υγεία οι ενήλικες θα πρέπει να αυξήσουν την αερόβια σωματική δραστηριότητα σε 300 λεπτά/εβδομάδα ή να συμμετέχουν σε έντονης έντασης αερόβια άσκηση 150 λεπτά/εβδομάδα, ή να συνδυάζουν τις δραστηριότητες μέτριας και έντονης εκγύμνασης.

Οι ασκήσεις για την αύξηση μυϊκής μάζας πρέπει να γίνονται 2 ή περισσότερες μέρες την εβδομάδα.

Το μυστικό

Αποφύγετε την αδράνεια. Οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα είναι καλύτερη από το τίποτα. Τα άτομα που συμμετέχουν σε φυσική δραστηριότητα σίγουρα αποκτούν σημαντικά οφέλη για την υγεία τους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ