fitness

Γυμναστική στο σπίτι: Τονώστε τον άνω κορμό σε 10 λεπτά!

Ενδυναμώστε όλους τους μυς του άνω κορμού σε 10 λεπτά μόνο! Δείτε αυτήν τη γρήγορη και αποτελεσματική προπόνηση που μπορείτε να την κάνετε σπίτι σας χωρίς εξοπλισμό!

Ποιοι μυς γυμνάζονται με αυτήν την προπόνηση

Πλάτη: Αποτελεί τη πιο ισχυρή σύνθετη μυική ομάδα του άνω κορμού. Τόσο η ανατομική της θέση όσο και η κατασκευή της συμβάλλουν σημαντικά στη λειτουργικότητα και την αθλητική απόδοση όπως επίσης και στη προστασία του αξονικού σκελετού και τη σωστή στάση του σώματος. Η πλάτη αποτελείται κυρίως από τρεις μυικές ομάδες:

-το πλατύ ραχιαίο μυ (γνωστός και ως ο μεγαλύτερος μυς του ανθρώπινου σώματος), που βρίσκεται σε κάθε πλευρά της πλάτης και σας βοηθά να επεκτείνετε, να περιστρέψετε και να έλξετε τα χέρια προς το κορμό

– τον ρομβοειδή μυ (μείζων & ελάσσων), που βρίσκεται ανάμεσα στις ωμοπλάτες και βοηθά στην ανύψωση και αναδίπλωσή τους

-τους ραχιαίους μυς (κάτω ραχιαίοι), που αποτελούν τη βάση της πλάτης και στο σύνολό τους αποκαλούνται “ορθωτήρας μυς” του άνω κορμού.

Όλοι αυτοί οι μύες εμπλέκονται σχεδόν σε κάθε δραστηριότητα είτε σε καθημερινό είτε σε προπονητικό επίπεδο και η ενδυνάμωση τους είναι σημαντική για την ασφαλή επιβάρυνση και τη πρόληψη των τραυματισμών. Επίσης η ανάπτυξή τους προσθέτει ποιοτική μυική μάζα στον άνω κορμό και μπορεί να βοηθήσει να δείχνει μικρότερη η μέση!

Χέρια και στήθος: Προσφέρoyn όγκο, δύναμη και αντοχή στο άνω μέρος του σώματος.

Μην ξεχνάτε ζέσταμα και αποθεραπεία για κάθε άσκηση που κάνετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ