Τρέξιμο στην άμμο: Καίει θερμίδες και φτιάχνει τέλεια πόδια!

Εάν θέλετε να κάψετε θερμίδες και βρίσκεστε σε μία παραλία με άμμο τρέξτε και δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνετε!

Με τις έρευνες να αποδεικνύουν ότι το τρέξιμο στην άμμο απαιτεί 1,6 φορές περισσότερη ενέργεια από ό,τι σε σκληρές επιφάνειες, δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός τρόπος για να αρχίσετε τη μέρα σας αλλά και μια πολύ καλή άσκηση.

Τα οφέλη που προσφέρει το τρέξιμο στην άμμο είναι πολλά περισσότερα σε σχέση με αυτό στην άσφαλτο.

Βελτιώνετε αρκετά την ισορροπία σας
Η άμμος είναι μαλακή και υποχωρεί σε κάθε σας βήμα. Αυτό σημαίνει πως καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια να προσαρμόσετε το σώμα σας για να αναπτύξετε ένα ομαλό βάδισμα και ως αποτέλεσμα η πρόσθετη αυτή ενέργεια μεταφράζεται σε αύξηση θερμίδων που καίτε.

Ενδυναμώνετε το σώμα σας
Τρέχοντας στην άμμο ενεργοποιείτε τους σταθεροποιητικούς μυς, ενώ ταυτόχρονα αναγκάζετε τις γάμπες να δουλέψουν πιο σκληρά για να σταθεροποιήσουν το πέλμα σας.

Καίτε περισσότερες θερμίδες
Όσο αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας, τόσο περισσότερη ενέργεια καταναλώνετε, δηλαδή καίτε περισσότερες θερμίδες. Το καλύτερο όμως είναι ότι η καύση θερμίδων συνεχίζεται και για αρκετή ώρα με την αύξηση του μεταβολισμού που επιτυγχάνεται, αφού οι μύες χρειάζονται ενέργεια για λόγους αποκατάστασης.

Αποφύγετε το τρέξιμο κατά τις μεσημεριανές ώρες. Επίσης, φροντίστε να ενυδατώνεστε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, πίνοντας άφθονο νερό. Μην ξεχνάτε αντηλιακό και καπέλο ότι είναι απαραίτητο!

Το μυστικό

Αποφύγετε το τρέξιμο σε έντονα κεκλιμένο επίπεδο, (π.χ. όταν η άμμος έχει κλίση προς τη θάλασσα) για αρκετή ώρα, αφού μπορεί να σας πονέσουν τα ισχία, η πλάτη σας, καθώς και οι πλάγιοι σύνδεσμοι αστραγάλου και γόνατος. Αν δεν μπορείτε να το αποφύγετε, αλλάζετε τακτικά την κατεύθυνση προς την οποία τρέχετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ