home-workout

10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής για χέρια, πλάτη και στήθος

Η καραντίνα και ο περιορισμός των μετακινήσεων μας κρατούν μέσα στο σπίτι. Τι καλύτερο από το να γυμναστούμε στο σπίτι και να ανεβάσουμε τη διάθεσή μας, τονώνοντας και το σώμα μας με αυτό το 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής.

Tο παρακάτω βίντεο είναι από την Pamela Reif,  μια 23χρονη Γερμανίδα γυμνάστρια και σταρ youtuber, η οποία προτείνει ένα 10λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις που στοχεύουν στους μυς της πλάτης, των μπράτσων και του στήθους και μπορείτε να τις εκτελέσετε χωρίς εξοπλισμό. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα στρώμα γυμναστικής και άνετα ρούχα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ