work

Εργασία από το σπίτι: 6 κινήσεις για να αποφύγετε τον πόνο

Αυτή την εποχή, που λόγω COVID-19 μένουμε πολλές ώρες σπίτι, η δουλειά γραφείου και η τηλεργασία εντείνουν ακόμα περισσότερο τον πόνο στο σώμα μας.

Η πολύωρη καθιστική ζωή κουράζει τους μυς που κρατούν τη σπονδυλική στήλη, προκαλεί πονοκεφάλους και ενοχλήσεις στον αυχένα, πόνους και ακαμψία στη ράχη και στη μέση. Μάλιστα βάσει μελετών, η οσφυαλγία είναι ο πιο συχνός πόνος παγκοσμίως. Υπάρχει τρόπος για να τον αποφύγουμε και ταυτόχρονα να προσαρμοστούμε σε μία ακόμα πρόκληση του κορωνοϊού;

Κάντε διατάσεις!
Φροντίστε να κινείτε σε τακτά διαστήματα τον λαιμό, τα χέρια και τους ώμους ενώ καθόσαστε στο γραφείο ή στον καναπέ.

Κάθε μία ώρα κανονίστε να σηκώνεστε από τη θέση σας και να κάνετε κάποιες απλές ασκήσεις στρέτσινγκ:

1) Τεντώνετε τα χέρια σας μπρος-πίσω.

2) Τεντώνετε τη σπονδυλική στήλη και τον λαιμό σας και σηκώνετε το κεφάλι σας. Φανταζόσαστε ότι μια νοητή κλωστή τραβάει την κορυφή του κεφαλιού σας προς τα πάνω.

3) Γέρνετε το κεφάλι σας δεξιά και αριστερά και μπρος πίσω, με αργές κινήσεις, χωρίς να σηκώνετε τους ώμους.

4) Πιάστε με το αριστερό χέρι την πλάτη καρέκλας και καθισμένοι κάντε μία δεξιά στροφή του κορμού. Επαναλάβατε με το δεξί χέρι.

5) Πιάσε τη βάση της πλάτης της καρέκλας και ανοίξτε τον θώρακα. Κάντε αρκετές επαναλήψεις.

6) Σηκώστε ψηλά και ενώστε τα χέρια σας και πάρτε βαθιές αναπνοές.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ