walk

8 συμβουλές για το περπάτημα που πρέπει να ξέρετε

Αυτές οι 8 συμβουλές θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο την άσκηση που κάνετε με τα πόδια.

1) Μόλις αισθανθείτε σίγουροι για το νέο στυλ βάδισης τελειοποιήστε την τεχνική σας δίνοντας ένα συγκεκριμένο ρυθμό.

2)  Για να ενεργοποιήσετε τους κοιλιακούς μυς, σχεδιάστε μια νοητή γραμμή από το ηβικό οστό σας προς τον αφαλό σας και φανταστείτε ότι τεντώνετε το σώμα σας προς τα επάνω.

3) Κρατήστε το κεφάλι σας ψηλά και το λαιμό σας ευθύ και τεντωμένο. Αυτό ευθυγραμμίζει τον κορμό σας, εμπλέκει τους ωμικούς μύες και ενεργοποιεί τους κοιλιακούς.

4) Καθώς περπατάτε, σηκώστε τα δάχτυλα των ποδιών σας μέχρι να συμμετάσχουν πόδια και καμάρες στη βάδιση.

5) Φέρτε τις επιγονατίδες προς τα εμπρός. Περιστασιακά, προσέχετε τα γόνατά σας, ιδιαίτερα όταν είστε σε ανηφόρα.

6)  Φανταστείτε τα πόδια σας σαν αμορτισέρ. Περπατήστε σαν Road Runner, τον χαρακτήρα των κινουμένων σχεδίων. Φανταστείτε πώς τα πόδια σας “τρέχουν” από κάτω σας.

7) Εισπνεύστε από τη μύτη σας. Κατά τη διάρκεια του βαδίσματος ρυθμίστε την ποσότητα του οξυγόνου που παίρνετε αναπνέοντας μόνον από τη μύτη. Καθώς αυξάνεται η ένταση, μπορείτε να αναπνέετε από το στόμα σας και να αυξήσει την ποσότητα του οξυγόνου.

8) Φανταστείτε ότι περπατάτε κατά μήκος ενός στενού διαδρόμου. Όταν περπατάτε, δεν επιτρέπονται οι γοφοί ή οι ώμοι σας για να αγγίξουν τα φανταστικά τείχη αυτού του στενού διαδρόμου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ