split

Split Squat: Φτιάξτε πόδια και γλουτούς με μία άσκηση

Ο καθένας ξέρει ότι τα καθίσματα (squats) είναι κορυφαία άσκηση για τα πόδια, αλλά ποια άσκηση είναι η πιο υποτιμημένη, όταν πρόκειται για την ημέρα της προπόνησης ποδιών;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι τα split squats, οι προβολές με βάρος. Αυτή η άσκηση είναι εξαιρετική για τη γράμμωση των τετρακεφάλων σας, αλλά πολλοί δεν την κάνουν.

Το squat είναι μια άσκηση η οποία μπορεί να γίνει με το βάρος του σώματος ή με την χρήση αλτήρων. Εκτός από τη βασική άσκηση, υπάρχουν πάρα πολλές παραλλαγές, όπως το sumo squat (το άνοιγμα των ποδιών είναι μεγαλύτερο και οι πατούσες κοιτάνε προς τα έξω) ή το split squat (το κάθισμα εκτελείται στο ένα πόδι). Προσθέστε στις ασκήσεις σας την Split Squat και γυμνάστε γλουτούς, μηριαίους και τετρακέφαλους. Απομονώνουν τις μυικές ομάδες κάθε ποδιού επιτρέποντάς σας να δουλέψετε τυχόν ασυμμετρίες στους μυς των ποδιών. Μη θεωρήσετε ότι είναι εύκολη άσκηση. Έχει βαθμό δυσκολίας και καλό είναι να κάνετε καλή προθέρμανση και αποθεραπεία.

Split Squat: Η άσκηση που κάνει θεικά πόδια!

Καθίστε όρθιοι, έχοντας πλάτη σε μια καρέκλα και με τα χέρια σας σταυρωμένα μπροστά στο στήθος. Αφού βρεθείτε σε αυτή τη στάση κάντε κάμψη στο δεξί σας πόδι κατά 90 μοίρες και ακουμπήστε το πάνω στο έπιπλο. Βεβαιωθείτε ότι κατεβαίνετε με αργό και σταθερό ρυθμό για να μη γίνει κάποια απότομη κίνηση και ξεκινήστε να κατεβαίνετε προς τα κάτω. Λυγίστε το άλλο σας γόνατο μέχρι να έρθουν οι μηροί σας παράλληλα με το έδαφος κι επαναλάβετε αυτή την άσκηση σε κάθε πόδι 15 έως 20 φορές.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και βαράκια σε αυτήν την άσκηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ