Η κακή στάση σώματος μας γερνάει!

Καμπουριάζετε πάνω από τον υπολογιστή ή δεν στέκεστε σωστά; Η κακή στάση σώματος μας γερνάει πριν την ώρα μας!

Μία σωστή στάση σώματος εξασφαλίζει ότι δεν ασκείται σημαντικη πίεση στους μυες και τις αρθρώσεις κατά τη διάρκεια της κίνησης ή της γυμναστικής. Η καλή στάση σώματος μας επιτρέπει να δώσουμε το μέγιστο στη γυμναστική, μας προστατεύει και από την επιβάρυνση των αρθρώσεων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω προβλήματα.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα που έχουν όσοι γυμνάζονται είναι ότι η άσκηση προλαμβάνει γενικότερα τους πόνους στους μυς. Όταν μυς και αρθρώσεις δουλεύουν από κοινού αρμονικά και αποτελεσματικά, τότε ασκείστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να επιβαρύνετε το σώμα σας και μειώνοντας τις πιθανότητες τραυματισμών.

Πώς δημιουργείται η κακή στάση σώματος;

Η κακή στάση σώματος οφείλεται σε μία πληθώρα παραγόντων. Οι βασικοί λόγοι της κακής στάση σώματος ωστόσο είναι οι εξής:

  • Πτώσεις και τραυματισμοί
  • Ακατάλληλο στρώμα ύπνου
  • Ακατάλληλα παπούτσια
  • Αδύναμοι μύες
  • Λάθος τρόπος καθίσματος, στάσης και ύπνου

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη στάση σώματός σας;

Υπάρχουν μερικοί πολύ απλοί τρόποι να εντάξετε στην καθημερινότητά σας, οι οποίοι μπορεί να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στη στάση σώματός σας και να τη βελτιώσουν. Το αποτέλεσμα θα είναι η πιο άνετη κίνηση και η πιο ασφαλής εκγύμναση, χωρίς να ασκείται μεγάλη πίεση στους μυς και τους συνδέσμους.

Σταθείτε σωστά 

Όταν στεκόμαστε, τα αυτιά, οι ώμοι και οι γλουτοί πρέπει να βρίσκονται σε μια νοητή κάθετη ευθεία. Παράλληλα, το άνοιγμα των ποδιών πρέπει να είναι στο ίδιο μήκος με τους γοφούς και οι πατούσες να “κοιτούν” ευθεία μαζί με τα γόνατα, τα οποία όμως δεν πρέπει να είναι σφιγμένα. Πολύ βοηθητικό είναι να έχετε το πηγούνι ελαφρώς σηκωμένο και το στήθος προς τα έξω. Αφιερώνοντας μερικά λεπτά τη μέρα με αυτή τη στάση σώματος, θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα.

Βρείτε το σωστό κάθισμα

Καλό είναι να προσαρμόσουμε το κάθισμα και την επιφάνεια εργασίας μας. Όταν κάθεστε ιδανικά, η καρέκλα πρέπει να έχει σταθερή πλάτη και το ύψος του γραφέιου σας να είναι σε αυτό του αγκώνα σου. Αν αφιερώνετε πολυ χρόνο καθιστός μπροστά από τον υπολογιστή, μην ξεχνάτε να κάνετε διάλειμμα ενός λεπτού κάθε 20’ για να τεντωθείτε και να ξεκουράσετε τα μάτια σας.

Κάντε yοga

Η άσκηση yoga είναι ένας επίσης εξαιρετικός τρόπος να διορθώσετε τη στάση σώματός σας. Η yoga ενδυναμώνει τους μυς μας και βελτιώνει την ευλυγισία μας, σημαντικοί παράγοντες για τη διατήρηση ορθής στάσης σώματος.

Δοκιμάστε το foam roller

To stretching με foam roller είναι ιδανικό για να διορθώσουμε τη στάση σώματός μας. Αφιερώστε μερικά μόνο λεπτά τη μέρα ή πριν τον ύπνο και θα δείτε μεγάλη αλλαγή στην αίσθηση αλλά και στη στάση του σώματός σας.

Φορέστε έναν ιμάντα πλάτης

Ο ιμάντας πλάτης βοηθάει σημαντικά τη σπονδυλική στήλη, το λαιμό και τον αυχένα να ξεπιαστούν. Με φιλικά για το δέρμα υλικά και μαλακά μαξιλαράκια κάτω από τις μασχάλες, προσφέρει ένα φυσικό stretching στην πλάτη και βοηθάει σημαντικά τη σπονδυλική στήλη, το λαιμό και τον αυχένα να ξεπιαστούν. 30’ με 1 ώρα την ημέρα είναι αρκετά για να νιώσετε τη διαφορά και να βοηθήσετε τον κορμό να ισιώσει και να ξεκουραστεί.

Το μυστικό

Αν έχετε μία λανθασμένη στάση σώματος, σίγουρα θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο στο να τη διορθώσετε. Οπότε κάντε καθημερινή άσκηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ