massage

Ποιο μασάζ ταιριάζει στην πάθησή σας;

Οσφυαλγία, πόνος στη μέση, την πλάτη ή τον αυχένα, ημικρανίες, στρες, αυπνίες. Όλα μπορούν να αντιμετωπιστούν εναλλακτικά.

Βρείτε ποιο μασάζ ταιριάζει στην πάθησή σας και μάθετε τί άλλο πρέπει να κάνετε για να ανακουφιστείτε.

Αν πονάει η πλάτη σας και ο αυχένας σας δοκιμάστε το Thai Massage

Ο θεραπευτής ασκεί διάφορες πιέσεις στο σώμα συμβάλλοντας έτσι στην απελευθέρωση της ενέργειας από πιθανά μπλοκαρίσματα. Το Thai Massage διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου και ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού.  Στην ουσία με το Thai Massage, απελευθερώνει το σώμα από μυϊκές και νευρικές εντάσεις, μειώνοντας το στρες που δημιουργεί μυικούς σπασμούς σε αυχένα και μέση.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον πόνο:

* Φροντίστε να διατηρείτε τη σωστή στάση του σώματος.

* Εάν κάνετε καθιστική εργασία, μπροστά στον υπολογιστή φροντίστε να σηκώνεστε κάθε μία ώρα και να περπατάτε για 5 λεπτά ή να κάνετε κάποιες διατάσεις στον αυχένα και την πλάτη.

* Μειώστε το στρες: Πολλές φορές το στρες ευθύνεται για πόνους στον αυχένα και την πλάτη. Ένα διατροφικό συμπλήρωμα μαγνησίου μπορεί να σας βοηθήσει. Το μαγνήσιο είναι απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία των επινεφριδίων και για την ομαλοποίηση των συμπτωμάτων που σχετίζονται με το στρες, ενώ παράλληλα προάγει  την ομαλή παραγωγή ενέργειας στο σώμα. Δοκιμάστε το Magnesium Citrate 200mg – Μαγνήσιο για το Μυϊκό Σύστημα (60 Ταμπλέτες) της Solgar.

* Έχετε λάδι για μασάζ στο σπίτι για να κάνετε αυτομασάζ όποτε νιώθετε πιασμένο τον αυχένα σας. Δοκιμάστε τo Λάδι Μασάζ με Άρνικα της Weleda.

Αν έχετε οσφυαλγία δοκιμάστε το σιάτσου

Το σιάτσου εμφανίστηκε στην Ευρώπη πριν περίπου 50 χρόνια και βασίζεται στη φιλοσοφία του βελονισμού, η οποία θεωρεί το σώμα ένα σύστημα ενέργειας χωρισμένο σε κανάλια, από τα οποία περνά η ζωτική ενέργεια. Στόχος του η επαναφορά της «κανονικής ροής» της ενέργειας του σώματος. Ο θεραπευτής, χρησιμοποιεί τα δάκτυλα αλλά και τους αγκώνες, τις παλάμες, τις γροθιές του για να πιέσει στα ενεργειακά κανάλια.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε την οσφυαλγία:

* Κάθε 20-30 λεπτά να αλλάζετε θέση για να χαλαρώσουν οι μυς σας.

* Όταν κοιμάστε ξαπλώνετε στο ένα πλευρό με κάποιο μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια σας.

* Φροντίστε να σηκώνετε σωστά το βάρος σας δηλαδή τα γόνατά σας να είναι πάντα λυγισμένα και ο κορμός σας ίσιος.

* Φορέστε κάποια ειδική ζώνη.

Αν έχετε αυπνίες ή έντονο στρες δοκιμάστε την αρωματοθεραπεία

Συνήθως ένα μασάζ αρωματοθεραπείας διαρκεί μια ώρα. Αυτός είναι ο απαιτούμενος χρόνος για να διεισδύσουν τα αιθέρια έλαια μέσω του δέρματος στον οργανισμό προκειμένου να ενεργοποιήσουν τις χημικές διεργασίες. Ο θεραπευτής επιλέγει αιθέρια έλαια με χαλαρωτικές και κατευναστικές ιδιότητες. Η μυρωδιά των ελαίων που χρησιμοποιούνται συνδέεται με την περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει το συναισθηματικό μας κομμάτι και επηρεάζει το νευρικό σύστημα και τις ορμόνες. Αυτό επηρεάζει την πίεση, την αναπνοή και τον καρδιακό ρυθμό μειώνοντάς τα. Μεγάλη προσοχή απαιτείται όταν το μασάζ γίνεται σε άτομα που πάσχουν από οστεοπόρωση, υπέρταση, διαβήτη και επιληψία, ειδικά όταν γίνεται σε συνδυασμό με αιθέρια έλαια.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε άγχος και αυπνίες:

* Μάθετε να διαχειρίζεστε το στρες σε έναν ψυχολόγο. Εάν διαχειριστείτε το άγχος σας θα βελτιώσετε και την ποιότητα του ύπνου σας, εκτός από το ότι θα είστε συνολικά πιο υγιής. Επίσης έχετε αιθέρια έλαια όπως λεβάντα που έχει ηρεμιστική δράση στο γραφείο σας ή στο σπίτι. Δοκιμάστε το Essential Oil – Αιθέριο Έλαιο Λεβάντα Relax 10ml της Apivita. Ρίξτε μία σταγόνα σε ένα μαντηλάκι και μυρίστε το κάθε φορά που νιώθετε στρεσαρισμένοι.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ