vicky

Πώς να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας με σωστή διατροφή, άσκηση και καλό ύπνο.

Αν και το σώμα μας εκτίθεται τακτικά σε πάνω από 200 ιούς, ο υγιεινός τρόπος ζωής φαίνεται να είναι το κλειδί στον αγώνα κατά του κρυολογήματος και της γρίπης. Όταν ο οργανισμός μας είναι αδύναμος, είμαστε πιο ευάλωτες στις αρρώστιες. Το στρες φταίει σε μεγάλο βαθμό γι’ αυτή την αποδυνάμωση του οργανισμού και τη μείωση της ικανότητάς του να καταπολεμήσει τις ασθένειες. Φυσικά, δεν είναι καθόλου εύκολο να αποφύγουμε το στρες, γι’ αυτό ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε έχει εξαιρετικά μεγάλη σημασία. Για να διατηρήσετε την καλή σας υγεία και να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας είναι απαραίτητες μερικές απλές, καλές συνήθειες.

Δείτε το video

1. Τρώτε φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Η διατροφή που είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά βιολογικής καλλιέργειας, δημητριακά ολικής αλέσεως και άπαχη πρωτεΐνη τονώνει το ανοσοποιητικό και προλαμβάνει τις αρρώστιες. Μια ακόμα καλή συμβουλή είναι να αποφεύγετε τη ζάχαρη ώστε να μειώνονται οι φλεγμονές, καθώς και τις τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά, και να πίνετε αρκετό νερό για να είναι ο οργανισμός σας ενυδατωμένος.

2. Ασκηθείτε για έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Γυμναστείτε για 20 με 30 λεπτά κάθε μέρα, τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας. Η σωματική άσκηση βελτιώνει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού αυξάνοντας τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων που επιτίθενται στους ιούς.

3. Βρείτε υγιείς τρόπους για να αντιμετωπίσετε το στρες

Το στρες επηρεάζει, μέσω των ορμονών, το ανοσοποιητικό σύστημα. Αντιμετωπίστε το άγχος με γιόγκα, μουσική, περιπάτους, συχνό γέλιο και μασάζ, που δυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

4. Κοιμηθείτε καλά

Με τον ύπνο τα κύτταρα αναζωογονούνται και αναπλάθονται ενώ το σώμα θεραπεύεται και μπορεί έτσι να αντιστέκεται στις αρρώστιες. Η έλλειψη του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται επτά με οχτώ ώρες ύπνου κάθε νύχτα.

5. Πάρτε κάποιες βιταμίνες

Οι βιταμίνες Α, C καθώς και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και D, στηρίζουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τα συμπληρώματα είναι εφόδια που ενισχύουν τη δράση των άλλων τροφών κατά την εποχή της γρίπης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ