nails

Τρώτε τα νύχια σας; Πώς να το σταματήσετε!

Είναι κρίμα να στερείστε ένα καλό μανικιούρ ή ένα τέλειο μανό, για μια κακιά συνήθεια. Ηρθε επιτέλους η ώρα να σταματήσετε να τρώτε τα νύχια σας.

Η ονυχοφαγία είναι μία από τις συχνότερες «κακές συνήθειες» που οι άνθρωποι υιοθετούν. Όλοι όσοι υποφέρουμε από αυτή τη συνήθεια, γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να την κόψουμε. Όσοι τρώνε τα νύχια τους το κάνουν επειδή είναι αγχολυτικό και συνήθως εμφανίζεται σε περιόδους έντονου στρες και ανασφάλειας, αλλά και σε στιγμές αδράνειας. Όσοι τρώνε τα νύχια τους συνήθως δαγκώνουν και τις παρανυχίδες τους.

Έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου το 25% των παιδιών μπορεί να τρώει τα νύχια του, ενώ άλλες έρευνες σε ενήλικες το εκτοξεύει πάνω από το 40%. Τις περισσότερες φορές γίνεται μηχανικά επειδή απλά το έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια και φυσικά, το άγχος και η πίεση παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό.

Κάθε φορά που έχετε άγχος ή βαριέστε την… πληρώνουν τα νύχια σας. Σας έχει κουράσει αυτή η κατάσταση και θέλετε να κάνετε κάτι γι αυτό. Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να το πετύχετε:

1. Αγοράστε ειδικό βερνίκι με πικρή γεύση

Υπάρχουν στα φαρμακεία διάφορα διάφανα βερνίκια με πραγματικά απαίσια γεύση. Αγοράστε ένα από αυτά και θα δείτε ότι θα θέλετε να αποφύγετε τη γεύση.

2. Κάντε μια φορά την εβδομάδα μανικιούρ

Περιποιηθείτε τα νύχια σας και κάντε μανικιούρ μία φορά την εβδομάδα. Αν το κάνετε αυτό μετά δεν θα θέλετε να τα δαγκώσετε και να χαλάσετε τα όμορφα και περιποιημένα νύχια σας. Συχνά, το να ξοδέψετε χρήματα για ένα μανικιούρ μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά.

3. Κόβετε κοντά τα νύχια σας

Με αυτόν τον τρόπο δεν θα έχετε πολλά να δαγκώσετε, αφού τα νύχια σας θα είναι ήδη κοντά.

4. Απλώνετε ενυδατική κρέμα στα χέρια πολύ συχνά

Αν βάζετε κρέμα συχνά στα χέρια σας λειτουργεί αποθαρυντικά στο να δαγκώσετε τα νύχια σας.

5. Βάλτε ψεύτικα νύχια

Είναι και αυτό μια λύση, ώστε να μην μπορείτε να τα φάτε. Σύμφωνα με τους ειδικούς, για να σταματήσετε τη συνήθεια της ονυχοφαγίας, πρέπει να τοποθετήσετε τα ψεύτικα νύχια τουλάχιστον για τρεις μήνες.

6. Αγοράστε κάτι που μπορεί να απασχολήσει τα χέρια σας

Φροντίστε πάντα να κρατάτε κάτι στα χέρια σας, για παράδειγμα ένα στιλό ή ένα πλαστικό μπαλάκι, και να εκτονώσετε σε αυτό τη νευρικότητα σας.

7. Βάλτε τσιρότο στο δάχτυλό σας

Ένας άλλος απλός τρόπος είναι να βάζετε ένα μικρό τσιρότο στο δάχτυλό σας ή έναν μικρό επίδεσμο ή λαστιχάκι. Επειδή το φάγωμα των νυχιών είναι μια αυτόματη συνήθεια, η χρήση οπτικών υπενθυμίσεων θα σας βοηθήσει να μην το κάνετε.

Το μυστικό

Κι αν τίποτα από όλα αυτά δεν πετύχει κλείστε ραντεβού με έναν ψυχολόγο για διαχείριση του στρες. Η πιο βασική αιτία της ονυχοφαγίας είναι το χρόνιο στρες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ