Carefree elated cheering woman in spring or summer forest park full of hope and vitality. Multiracial girl raising her arms up smiling happy. Mixed race Asian Caucasian female model.

3 εύκολοι τρόποι για να βελτιώσετε την υγεία σας σε ένα μήνα!

Αν θέλετε να ρίξετε τη χοληστερίνη, να μειώσετε τον κίνδυνο για καρδιά, διαβήτη και καρκίνο αυτοί οι 3 εύκολοι τρόποι θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε άμεσα την υγεία σας!

1ος τρόπος: Χάστε βάρος

Πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Cell Metabolism, δείχνει το δρόμο για καθολική βελτίωση της κατάστασης της υγείας μας και μάλιστα σε μικρό χρονικό διάστημα. Όπως εξηγούν οι ερευνητές, μια απώλεια βάρους της τάξης του 5% αρκεί για να βελτιωθεί ο μεταβολισμός και να μειωθεί ο κίνδυνος εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2 και καρδιοπάθειας. Το όφελος αυτό προκύπτει από τον καλύτερο έλεγχο της ινσουλίνης, καθώς επίσης και από την καλύτερη λειτουργία του μυϊκού και του λιπώδους ιστού. Πολλές είναι οι μελέτες που έχουν δείξει στο παρελθόν ότι ένα μεγάλο εύρος παθήσεων εμφανίζονται όταν ο οργανισμός χάνει την ικανότητα να ελέγχει την ινσουλίνη, μία ορμόνη που μπορεί, όταν δεν λειτουργεί σωστά, να ανοίξει το δρόμο σε μεταβολικές ασθένειες.

2ος τρόπος: Να κοιμάστε 7 – 8 ώρες κάθε βράδυ

Η έλλειψη ύπνου αλλά και ο υπερβολικός ύπνος έχουν συνδεθεί στο πλαίσιο παλαιότερων ερευνών με το διαβήτη. Τώρα, μια νέα επιστημονική μελέτη έρχεται να επεκτείνει τους πιθανούς κινδύνους από το κακό πρόγραμμα ύπνου, καθώς υποδεικνύει ότι αυξάνει τον κίνδυνο ορισμένων μορφών καρδιοπάθειας, ιδίως στις γυναίκες και στους ηλικιωμένους. Ερευνητές από τη Νορβηγία και την Ταϊβάν διαπίστωσαν ότι ο ύπνος για λιγότερες από τέσσερις ώρες ή για περισσότερες από οκτώ ώρες κάθε βράδυ συνδέεται με τον αυξημένο κίνδυνο θανάτου από διάφορες μορφές καρδιοπάθειας, όπως το έμφραγμα ή η στηθάγχη.

3ος τρόπος: Η φυσική δραστηριότητα

Ο κίνδυνος καρκίνου της μήτρας, του γαστρεντερικού και των πνευμόνων αυξάνεται κατά 10% για κάθε 2 επιπλέον ώρες που περνάμε καθιστοί καθημερινά. Η γυμναστική δεν αντισταθμίζει την αρνητική επίδραση της καθιστικής ζωής, σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Journal of the National Cancer Institute. Χρειάζεται να σηκώνεστε από την καρέκλα κάθε μία ώρα και να αυξήσετε την καθημερινή φυσική σας δραστηριότητα.

Το μυστικό

Γελάτε. Το γέλιο ενισχύει το ανοσοποιητικό, καταπολεμά το στρες και έχει αποδειχθεί πως ενεργοποιεί την παραγωγή των κυττάρων Τ, τα οποία συμβάλλουν στη φυσική αντιμετώπιση των ασθενειών από τον οργανισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ