office-strech

3 συνήθειες που σας κοστίζουν

Μπορεί να μην το καταλαβαίνετε, να σας έχουν γίνει συνήθεια κάποιες συμπεριφορές αλλά κοστίζουν στην υγεία σας. Δείτε τις 3 κακές συνήθειες που σας κοστίζουν.

1 Δεν σηκώνεστε από την καρέκλα σας

Πολλές είναι οι έρευνες εκείνες που αποδεικνύουν ότι η καθιστική ζωή είναι βλαβερή για την υγεία μας. Αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας, διαβήτη, καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού ενώ πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι για κάθε επιπλέον ώρα που κάθεστε στην καρέκλα αυξάνετε τον κίνδυνο κατά 50% να καταλήξετε με κάποια αναπηρία.

Τι να κάνετε: Προσπαθήστε να σηκώνεστε από την καρέκλα σας ανά 30-60 λεπτά, έστω και για 2-3 λεπτά. Μπορείτε να  χρησιμοποιείτε κι ένα βηματομετρητή ώστε να μετράτε πόσα βήματα κάνετε μέσα στην ημέρα. Ο στόχος είναι πάντα τα 10.000 βήματα για να παραμείνετε υγιείς. Εάν περπατάτε καθημερινά οι μύες δεν αποδυναμώνονται με το πέρασμα του χρόνου, οπότε με το περπάτημα τους κρατάτε σε “εγρήγορση”.

2 Ξεχάσατε πάλι να πιείτε νερό

Oι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής είναι καταιγιστικοί. Από τη στιγμή που ξυπνάμε μέχρι τη στιγμή που πέφτουμε για ύπνο, πασχίζουμε διαρκώς να ολοκληρώνουμε τις εκκρεμότητές μας και να απολαμβάνουμε τις λίγες ώρες που έχουμε ελεύθερες, με αποτέλεσμα να αμελούμε πολύ βασικά πράγματα για το σώμα και την υγεία μας. Όπως ακόμη και το να πίνουμε νερό! Το στοιχείο που αποτελεί σχεδόν τα ¾ του σωματικού μας βάρους, άρα και τρομερά σημαντικό για τον οργανισμό μας. Χωρίς αυτό δεν γίνονται σωστά πολλές μεταβολικές διαδικασίες, επιβραδύνεται ο μεταβολισμός και νιώθετε κούραση και εξάντληση.

Τι να κάνετε: Το Water Your Body app αναλαμβάνει να σας θυμίσει να πίνετε τακτικά νερό καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και να σας προτρέπει να το κάνετε τις στιγμές που το έχετε βάλει σε δεύτερη μοίρα! Απλώς πείτε του το σωματικό σας βάρος και αφήστε τα όλα πάνω του.

 

 

 

3 Δεν κλείσατε το Internet πριν πέσετε για ύπνο

Μήπως νιώθετε σαν μεθυσμένοι όταν ξυπνάτε το πρωί; Σερφάρετε στο Facebook για ώρες πριν πάτε για ύπνο; Σύμφωνα με ερευνητές τα φώτα που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές το βράδυ μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία σας, την εγρήγορση και το κιρκαδικό σας ρολόι που ρυθμίζει τον ύπνο σας.

Τί να κάνετε: Αποσυνδενθείτε από τις οθόνες τουλάχιστον μια ώρα πριν πάτε στο κρεβάτι. Ο ύπνος μπορεί να σας βοηθήσει στην αποκατάσταση των μυών, να επιδιορθώσει βλάβες στα κύτταρα και να σας χαρίσει υγεία.

Το μυστικό

Λάτρεις του Instagram, δώστε προσοχή. Σύμφωνα με μελέτη στο Psychological Science, η εμμονή με τις φωτογραφίες μας στερεί την απόλαυση της εικόνας που έχουμε μπροστά μας και δε μας επιτρέπει να την κρατήσουμε στη μνήμη μας.

Φίλια Μητρομάρα

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ