working

Αλλάξτε τον τρόπο με τον οποίο βλέπετε τη δουλειά σας

Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να κάνετε τη δουλειά σας ένα πιο χαρούμενο μέρος για εσάς!

Φανταστείτε το γραφείο σας σαν ένα μέρος, που πραγματικά ανυπομονείτε να πάτε κάθε μέρα. Θα ήταν τέλειο να νιώθετε έτσι. Το να μην είστε ευχαριστημένοι με τον χώρο εργασίας σας μπορεί να είναι εξαντλητικό και να συμβάλει στην ανάπτυξη προβλημάτων υγείας, στην αύξηση βάρους και τις αυπνίες, μέχρι και στο να επηρεάζει τις προσωπικές σας σχέσεις.

1. Δημιουργήστε φιλίες στο γραφείο

Μπορεί να πηγαίνετε στο γραφείο σκοπεύοντας να κάνετε τη δουλειά σας και να επιστρέψετε σπίτι, αλλά έρευνες έχουν δείξει ότι το να παραμείνετε λίγο περισσότερο για να μιλήσετε με τους συναδέλφους σας, μπορεί να σας προσφέρει μια μεγάλη ψυχική ανταμοιβή.
Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που έχουν αναπτύξει ουσιώδεις σχέσεις με τους συναδέλφους τους στη δουλειά, δείχνουν μεγαλύτερο ζήλο και παραγωγικότητα στον χώρο εργασίας. Επιπλέον, είναι λιγότερο πιθανόν να παραιτηθούν και υπάρχουν έρευνες, που υποστηρίζουν ότι όταν κάποιος έχει πιο στενές κοινωνικές σχέσεις, όχι απλά είναι πιο χαρούμενος, αλλά μπορεί να έχει μέχρι και πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.
Ακόμα και αν δυσκολεύεστε να αναπτύξετε μια πιο φιλική σχέση με τους συναδέλφους που συνεργάζεστε, μπορείτε πάντα να αναπτύξετε μια φιλία με άτομα από άλλα τμήματα της εταιρίας.
Είναι ιδανικό το να μπορείτε να βρείτε άτομα που εμπιστεύεστε και να διατηρήσετε μια φιλική σχέση μαζί τους, διατηρώντας πάντα, όμως, υγιή όρια. Μεταφέρετε τις συνομιλίες εκτός των εταιρικών email και βρείτε κοινά ενδιαφέροντα για συζήτηση με τους συναδέλφους σας. Ίσως λίγες θέσεις πιο δίπλα σας να κάθεται κάποιος που παρακολουθεί τις ίδιες τηλεοπτικές σειρές με εσάς.

2. Η επιτυχία ξεκινάει από το γραφείο σας

Διακοσμείτε το διαμέρισμα ή το σπίτι σας, σύμφωνα με το δικό σας γούστο. Είναι εξίσου σημαντικό, όμως, να διακοσμήσετε και το γραφείο σας με τέτοιο τρόπο, ώστε να σας θυμίζει το σπίτι σας και να νιώθετε ότι δουλεύετε σε ένα οικείο περιβάλλον. Το να έχετε φωτογραφίες των αγαπημένων σας προσώπων ή κάποια προσωπικά διακοσμητικά, θα σας κάνουν να αισθάνεστε πιο οικεία όταν βρίσκεστε στη δουλειά σας. Μπορείτε να κάνετε το βήμα παραπάνω και να εκμεταλλευτείτε τον χώρο του γραφείου σας, ώστε να είναι ιδανικός για την παραγωγικότητα και την υγεία σας. Το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αγοράσετε ένα φυτό. Σύμφωνα με έρευνες, τα φυτά στον χώρο εργασίας, μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα το να είστε πιο συγκεντρωμένοι και να έχετε λιγότερο άγχος.

3. Κάντε ένα meeting περπατώντας

Εάν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα σας απασχολεί έντονα, σκεφτείτε την επιλογή του να ζητήσετε από έναν συνάδελφό σας να πάτε για έναν σύντομο περίπατο και να το συζητήσετε. Υπάρχουν μάλιστα και έρευνες ότι το περπάτημα μπορεί να ενισχύσει τη δημιουργική σκέψη. Μπορεί να σκεφτείτε μια πρωτότυπη ιδέα και ταυτόχρονα να αποκομίσετε και άλλα θετικά κατά τη διάρκεια της όλης διαδικασίας. Τα πλεονεκτήματα, όμως, του περπατήματος δεν σταματούν εκεί. Ένα διάλειμμα για περπάτημα σας βοηθάει να πάρετε βιταμίνη D από τον ήλιο και να ενισχύσετε τον καρδιακό σας ρυθμό. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κοιμάστε καλύτερα. Τέλος, ένα περίπατος μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση, ακόμα και αν πιστεύετε το αντίθετο.

4. Να έχετε έναν πιο συμπονετικό τρόπο σκέψης

Ένας από τους τρόπους, για να ενισχύσετε τη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος, είναι να υπάρχει ένα συναίσθημα συμπόνιας και αλληλοκατανόησης με κάθε άτομο που αλληλεπιδράτε στον χώρο εργασίας. Μπορεί να ακούγεται κάπως ουτοπικό, αλλά ειδικά όταν δεν νιώθετε τόσο καλά με τη δουλειά σας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους, για να αλλάξετε την οπτική σας. Αυτό, για παράδειγμα, μπορεί να λειτουργήσει όταν αντιμετωπίζετε έναν πολύ δύσκολο πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να αναρωτηθείτε τι έχει ζητηθεί σε αυτούς από τον δικό τους ανώτερο. Σκεπτόμενοι τις δικές τους ανάγκες και το πώς μπορείτε να τις ικανοποιήσετε, μπορεί να αλλάξει ο τρόπος σκέψης σας από αντιδραστικός σε πιο ενθαρρυντικό.

5. Ετοιμάστε ένα γεύμα που σας αρέσει

Το να προσπαθήσετε να φάτε μια σαλάτα, η οποία δεν σας αρέσει, μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή σας, είναι αρκετά στενάχωρο. Με το να φέρνετε μαζί σας στο γραφείο ένα γεύμα το οποίο θα είστε ανυπόμονοι να το γευτείτε, μπορείτε να δείτε μεγάλη διαφορά, ειδικά σε ημέρες που έχετε αρκετή δουλειά. Αν δεν έχετε κάτι μαζί σας, μπορεί να καταλήξετε να τρώτε ό,τι βρείτε στο γραφείο, όπως τα βουτήματα από ένα meeting ή οτιδήποτε υπάρχει στον αυτόματο πωλητή.
Αφιερώστε χρόνο κάθε απόγευμα στο να πακετάρετε ένα γεύμα, για το οποίο είστε ενθουσιασμένοι. Επιπλέον, προσπαθήστε να βρείτε τον χρόνο για ένα κανονικό διάλειμμα για φαγητό και να αποφύγετε την κατανάλωση μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας. Τα πλεονεκτήματα του να απομακρυνθείτε για λίγο από τον υπολογιστή σας είναι πάρα πολλά.

6. Φροντίστε τον εαυτό σας

Πάνω από όλα, πρέπει να έχετε πάντα σαν προτεραιότητα τον εαυτό σας και τις ανάγκες σας. Δεν πρέπει να ξεχνάτε ποτέ ότι είστε οι ίδιοι άνθρωποι, είτε βρίσκεστε στη δουλειά είτε εκτός αυτής. Το να προσποιείστε ότι είστε κάτι διαφορετικό στον εργασιακό σας χώρο, μπορεί να σας φθείρει ψυχολογικά. Στην πραγματικότητα είστε απλά ένας άνθρωπος. Κάντε διαλείμματα, καταναλώστε θρεπτικές τροφές και γενικότερα να κάνετε αυτό που σας κάνει να νιώθετε εσείς καλύτερα. Στενότερες φιλίες, ένα κανονικό διάλειμμα για φαγητό και ένας περίπατος στο τετράγωνο; Μπορεί και να αρχίσετε να ανυπομονείτε για την εργάσιμη εβδομάδα!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ