anger

Αντιμετωπίστε ό,τι σας θυμώνει με 2 τρόπους

Την επόμενη φορά που θα νιώσετε θυμό και έξαψη από κάτι, ακολουθήστε αυτούς τους 2 τρόπους. Επιλέξτε προσεκτικά τις μάχες σας, βάλτε τα όρια σας και μην επιτρέπετε σε τίποτα μικρό να χαλάσει όλα τα μεγάλα για τα οποία είστε προορισμένοι.

Ο θυμός είναι ένα από τα πιο ανθρώπινα συναισθήματα, τα οποία όμως μπορούν να μας εκτρέψουν εντελώς από την πορεία βελτίωσης της ζωής μας και του εαυτού μας. Τα αρνητικά ερεθίσματα που δεχόμαστε από το περιβάλλον μας, είτε οικογενειακό είτε εργασιακό είτε κοινωνικό, είναι ικανά να διαταράξουν τη γαλήνη μέσα μας. Πώς θα ξεφύγουμε, λοιπόν, από τα δίχτυα του θυμού και πώς μπορούμε να σώσουμε την παρτίδα όταν δεχόμαστε “απειλές” γύρω μας; Η life coach, Τζιλ Δούκα, ΜCC, MBA, PCC μας εξηγεί πώς να ξεφύγουμε από τα δίχτυα του θυμού και πώς μπορούμε να σώσουμε την παρτίδα όταν δεχόμαστε απειλές γύρω μας.

Αντιμετωπίστε ό,τι σας θυμώνει με 2 τρόπους
Το πόσο επιτυχημένα διαχειρίζεστε όταν κάτι συμβαίνει και δεν είναι όπως το θέλετε εξαρτάται από τα δύο εξής βήματα:
1) Την ψύχραιμη και ζυγισμένη αξιολόγηση του αν αυτό που έγινε αξίζει την ενέργειά σας.

Αν είναι πράγματι τόσο σοβαρό και ανεπανόρθωτο ώστε να σας χαλάσει τη διάθεση. Παραδεχτείτε το. Τις περισσότερες φορές ασχολούμαστε με πράγματα τα οποία είναι τόσο μικρά και τελικά χάνουμε το στόχο μας. Το “Εγώ” θέλει να μας αποπροσανατολίσει και να στρέψει την προσοχή μας στα ασήμαντα. Ο χρόνος, όμως, είναι περιορισμένος και πολύτιμος για να τον ξοδεύουμε στα μικρά.
2) Κατά πόσο οριοθετείτε τα πράγματα

Το να βάζουμε όρια και να αποδεχόμαστε τις προσωπικές μας αντοχές είναι ικανοτητα ιερή που αποδεικνύει τον σεβασμό και την αγάπη προς τον εαυτό μας. Αν οι άλλοι γνωρίζουν εκ των προτέρων και έχουμε επικοινωνήσει σωστά τι είναι αυτό που δεν θέλουμε ή αυτό που επιδιώκουμε, τότε αποφεύγουμε τις συρράξεις. Οι περισσότεροι καυγάδες και τσακωμοί οφείλονται, εξάλλου, σε αυτό το έλλειμμα σωστής επικοινωνίας των θέλω μας.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ