Πήρατε κάτι λάθος στις εκπτώσεις; Να πως θα το επιστρέψετε

Ποιο είναι το ποιο δύσκολο πράγμα για να είστε έξυπνοι αγοραστές; Να παρακάμπτετε τις αυστηρές πολιτικές των καταστημάτων αφού έχετε πληρώσει για το λάθος νούμερο ή για το λάθος αντικείμενο.

Αλλά η τέχνη της επιστροφής δεν είναι τόσο δύσκολη – πρώτα, πρέπει να εντοπίσετε τον πιο προσηνή πωλητή στο κατάστημα. Ποιες ενδείξεις λένε ότι ένας υπάλληλος είναι με το μέρος σου.

Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου
Έχουμε περισσότερη ενσυναίσθηση προς τους ανθρώπους που δείχνουν και λειτουργούν όπως εμείς. Ψάξτε κάποιον που σας θυμίζει τον εαυτό σας και ξεκιμήστε με το δεξί.

Ανοιχτό πρόσωπο, ανοιχτό μυαλό
Το πρόσωπο του υπαλλήλου θα χαλαρώσει ή θα δείξει ένταση μέσα σε δευτερόλεπτα από την ώρα που θα τον προσεγγίσετε. Θα αισθανθείτε αμέσως αν είναι χαλαρός ή ακολουθεί τους κανόνες.

Πρoσέξτε τα φρύδια
Όταν χαιρετάτε τον υπάλληλο, τα φρύδια του σηκώνονται; Αν ναι, συνεχίστε. Τέτοιου είδους συμπεριφορές καταναλώνουν ενέργεια, υποδεικνύοντας ότι το άτομο αυτό ενδιαφέρεται.

Δώστε βάση στα φωνητικά στοιχεία
Όταν παραδέχεστε ότι π.χ. δεν μπορείτε να βρείτε την απόδειξη, προσέξτε αν ο πωλητής μιμείται τον τόνο σας. Κάποιος που έχει την τάση να παρακάμπτει τους κανόνες, θα ψιθυρίσει κι εκείνος: ένδειξη ότι είναι πρόθυμος να «συνωμοτήσει».

Χτυπήστε φλέβα
Η έκθεση του ευαίσθητου σημείου του λαιμού δείχνει συμπάθεια κι εμπιστοσύνη. Ενώ μιλάτε, περιμένετε πότε να γείρει το κεφάλι ο πωλητής. Μόλις το κάνει, είναι ώρα να κάνετε την επίθεσή σας – δηλαδή, την επιστροφή.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ