positive-thinking

Πώς να μετατρέπετε τις αρνητικές σκέψεις σε θετικές

Μπορείτε να μετατρέψετε την απαισιοδοξία σε αισιοδοξία και τις αρνητικές σας σκέψεις σε θετικές. Η όλη διαδικασία είναι απλή, αλλά οπωσδήποτε χρειάζεται χρόνο και συστηματική πρακτική εξάσκηση.

Οι θετικές σκέψεις μπορεί να οδηγήσουν σε θετικές αλλαγές στη ζωή σας. Η ανάπτυξη μιας αισιόδοξης προοπτικής μπορεί να είναι καλή τόσο για τη σωματική μας όσο και για την ψυχική μας υγεία τώρα που είμαστε σε καραντίνα. Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε ένα διάλειμμα στη διάρκεια της ημέρας και να αξιολογείτε ο,τιδήποτε σκέπτεστε εκείνη τη στιγμή. Εάν συνειδητοποιήσετε πως είναι αρνητικό, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο για να του προσθέσετε μια θετική «νότα». Για να το πετύχετε αυτό, πρέπει να αποφασίσετε πως θα σταματήσετε να σκέφτεστε για εσάς ό,τι δεν θα λέγατε στους άλλους.

Να μερικά παραδείγματα για το πως μπορείτε να επιτύχετε τέτοιου είδους αλλαγές:

* Να σκέπτεστε: «είναι μια ευκαιρία για να μάθω κάτι» αντί «δεν το έχω ξανακάνει ποτέ».

* Να σκέπτεστε: «ας το δω από μια διαφορετική οπτική γωνία» αντί για «είναι πολύπλοκο».

* Να σκέπτεστε: «τώρα θα αυτοσχεδιάσω» αντί για «και που θα βρω ό,τι χρειάζομαι;».

* Να σκέπτεστε: «θα το δοκιμάσω κι ό,τι γίνει» αντί για «αποκλείεται να πετύχει».

* Να σκέπτεστε: «θα ζητήσω βοήθεια» αντί για «δεν μπορώ να το κάνω».

* Να σκέπτεστε :«μπορώ να το βελτιώσω» αντί για «δεν μπορούσα να κάνω τίποτα καλύτερο».

* Να σκέπτεστε: «θα τους μιλήσω εγώ» αντί για «κανένας δεν θέλει να μιλάει μαζί μου».

* Να σκέπτεστε: «θα προσπαθήσω άλλη μια φορά» αντί για «είναι μάταιο, δεν πρόκειται να βελτιωθεί με τίποτα».

* Να σκέπτεστε: «εγώ θα το νικήσω το άγχος μου» αντί για «αγχώνομαι και δεν μπορώ να κάνω τίποτα».

Οι θετικές σκέψεις θα αρχίσουν να περνούν αυτόματα από το μυαλό σας, ελαττώνοντας την αρνητική αυτοκριτική και αυξάνοντας την αυτοαποδοχή σας. Και πριν καλά-καλά το συνειδητοποιήσετε, θα αρχίσετε να γίνεστε πιο αισιόδοξοι, θα χειρίζεστε τα καθημερινά στρεσογόνα γεγονότα πιο ρεαλιστικά και επικοδομητικά και, εν τέλει, θα δείτε το ποτήρι της ζωής μισογεμάτο.

Το μυστικό

Φροντίστε τον εαυτό σας: Η φροντίδα της σωματικής και ψυχικής υγείας σας θα σας δώσει περισσότερη ενέργεια για να εστιάσετε στη θετική σκέψη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ