Το τρικ για να φεύγετε από τη δουλειά στην ώρα σας

Κάθε μέρα θέλετε να φεύγετε στην ώρα σας από το γραφείο, και κάθε μέρα δεν τα καταφέρνετε. Δοκιμάζετε διάφορα αλλά πάλι πήγε 7! Μην απογοητεύεστε! Υπάρχει λύση.

Διαβάσαμε για ένα κόλπο το οποίο μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητά σας, να σας κάνει λιγότερο αγχωμένους, και να σας βοηθήσει να φεύγετε στην ώρα σας – ή τέλοσπάντων να μη το ξενυχτάτε στο γραφείο. Ποιό είναι αυτό το κόλπο; Να κάνετε μια to-don’t list!

Σύμφωνα με τη συγγραφέα του “Small Move, Big Change”, Caroline Arnold, μια τέτοια λίστα δε σας απορροφά ενέργεια διαρκώς, ούτε σας πιέζει. Αντίθετα, σας κάνει να είστε περισσότερο συγκεντρωμένοι.

Τι πρέπει να περιέχει, λοιπόν, μια τέτοια λίστα; Όλα εκείνα που δε βοηθούν καθόλου στο να τελειώσετε τις δουλειές σας στην ώρα τους. Σκεφτείτε λοιπόν:
– Σας βοηθάει να κάνετε καλά τη δουλειά σας;
– Σας κάνει χαρούμενους;

Αν απαντάτε και στα δύο όχι, τότε bingo, μόλις βρήκατε τι θα βάλετε στη to-don’t list σας. Μπορεί να είναι το twitter, μπορεί να είναι το facebook, μπορεί να είναι η  κουβεντούλα με τους συναδέρφους στην κουζίνα!

Δοκιμάστε το, και που ξέρετε; Ίσως αυτό να σας βοηθήσει να είστε εντός χρονοδιαγραμμάτων.

Πηγή: ally.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ