Ένα μυστικό για να πάψετε να τρώτε υπερβολικά

Δεν ξέρετε πότε να σταματήσετε να τρώτε, ακόμη κι αν έχετε «καθαρίσει» το πιάτο σας; Αυτό το μυστικό αντι-δίαιτας θα σας βοηθήσει.

«Όταν τρώμε, έχουμε την τάση να καταναλώνουμε όλη τη μερίδα. Αυτό δεν λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι χρειάζεται κάποια ώρα για να καταγράψει ο εγκέφαλος ότι το στομάχι είναι γεμάτο», λέει ο Pavel Somov, PhD, ψυχολόγος και συγγραφέας του Eating the Moment. «Έτσι, καταλήγουμε να τρώμε πέρα από το σημείο του ευχάριστου αισθήματος πληρότητας».

Η ακόλουθη τεχνική είναι η τέλεια λύση

1 Μοιράστε τη μερίδα σας στη μέση, φάτε το πρώτο μισό και μετά κάντε ένα διάλειμμα για πέντε λεπτά.

2 Κλείστε τα μάτια, επικεντρωθείτε στο σώμα σας και αναρωτηθείτε «Πεινάω ακόμα; Έχω χορτάσει;»

3 Στη συνέχεια, ανοίξτε τα μάτια και παρατηρήστε τη στιγμή: «Τι μυρίζω; Τι όψη έχει το φαγητό που έχει μείνει;»

4 Έπειτα, αν πεινάτε ακόμα πολύ, φάτε το υπόλοιπο φαγητό σας. Αν είστε χορτάτοι, μην το φάτε. Αν είστε χορτάτοι αλλά λαχταράτε ακόμα λίγο, φάτε το αργά και συγκεντρωμένα.

 

Αποτελέσματα στην πράξη

1 Στην αρχή θα σας φανεί περίεργο να κάθεστε απλώς εκεί με φαγητό μπροστά σας, ειδικά όταν τρώτε με την οικογένεια σας. Αλλά θα συνηθίσετε να συντονίζεστε με το σώμα σας, αντί να αδειάζετε αυτόματα το πιάτο σας. Θα διπαιστώσετε ότι χρειάζεστε πολύ λιγότερο φαγητό απ’ όσο νομίζατε.
2 Μερικές φορές θα νιώθετε χορτάτοι μετά το 5λεπτο διάλειμμα και δεν θα τρώτε άλλο.
3 Θα απολαμβάνετε το φαγητό σας, αντί να το καταβροχθίζετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ