Αποτοξίνωση σε μία μέρα!

Μπορείτε να κάνετε αποτοξίνωση σε μόνο μία μέρα. Ξεκινήστε από το έντερό σας, αποφύγετε όλες τις επεξεργασμένες τροφές, τα ζωικά προϊόντα, τη γλουτένη, την καφεΐνη, το αλκοόλ και τα σάκχαρα. Για να διατηρήσετε την αντοχή σας, καταναλώνετε θερμίδες κάθε λίγες ώρες στη διάρκεια της ημέρας.

Αυτό το πρόγραμμα αποτοξίνωσης θα σας βοηθήσει να επιταχύνετε την αποτοξίνωση εισάγοντας ωφέλιμες τροφές και υγρά στη διατροφή σας (αγοράζετε πάντα βιολογικά, επειδή τα φυτοφάρμακα μολύνουν εύκολα την επιφάνεια των ειδών μαναβικής με πιο πορώδη υφή).

Πρωινό

Προτιμήστε 2/3 φλιτζ. δημητριακά ολικής αλέσεως (χωρίς γλουτένη) ή 1 φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λακτόζη με ½ φλιτζ. κεράσια και 1 κγ σπόρους chia ή λιναρόσπορο.

Σνακ

Φάτε πιο υγιεινά σνακ. Μπορείτε να φάτε όσα λαχανικά (ωμά ή στον ατμό) θέλετε, προτιμώντας κυρίως πράσινα φυλλώδη (σπανάκι, μαρούλι και λαχανάκια) και άλλες επιλογές με πολλές φυτικές ίνες, όπως μπρόκολο, σέλερι και κόκκινες στρογγυλές πιπεριές, περιχυμένα με λεμόνι.

Μεσημεριανό

Προστέσθε σε 2 φλιτζάνια πράσινα φυλλώδη και σταυρανθή λαχανικά, 120 γρ. βιολογική φυτική πρωτεΐνη, όπως φασόλια. Προστέσθε 2 μεγάλες φέτες αβοκάντο για τα καλά λιπαρά και ξηρούς καρπούς και σπόρους για επιπλέον πρωτεΐνες.

Απογευματινό σνακ

Προτιμήστε τα χορταστικά φρούτα. Φάτε τέσσερις μερίδες φρούτων (συμπεριλαμβανομένων βιολογικών μήλων) για τις φυτικές ίνες και τις βιταμίνες τους. Τριάντα με εξήντα γρ. αποξηραμένα φρούτα μετράνε για μία μερίδα και περιέχουν φυσικά πεπτικά ένζυμα που βοηθούν στη διάσπαση των τροφών.

Βραδινό
Φάτε άλλα 120 γρ. άπαχη πρωτεΐνη με λάχανο ή άλλα ελαφρώς σοταρισμένα λαχανικά και ένα φλιτζάνι καστανό ρύζι ή κινόα. Άλλες υγιεινές επιλογές για το βράδυ είναι ανάμεικτη σαλάτα με φασόλια ή ρεβύθια.

Το μυστικό

Ενεργοποιήστε το μεταβολικό σας ρυθμό πίνοντας πράσινο τσάι και άφθονο νερό. Πίνετε επίσης ένα φλιτζάνι τσάι βοτάνων ή ζεστό νερό με λεμόνι σε κάθε γεύμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ