Κάψτε περισσότερες θερμίδες με αυτή τη βιταμίνη!

Εάν θέλετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες προσθέστε βιταμίνη C στη διατροφή σας.

Η απώλεια των περιττών κιλών έχει να κάνει με τη δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος. Με απλά λόγια, πρέπει να καίτε περισσότερα απ’ όσα τρώτε. Μπορείτε να συγχαρείτε τον εαυτό σας αν προσέχετε ήδη τη διατροφή σας και ασκείστε τακτικά. Τώρα, αυτό που σας μένει είναι να τροφοδοτήσετε το μεταβολισμό σας με ένα απλό συστατικό!

Η βιταμίνη C, αυτό το σούπερ θρεπτικό στοιχείο είναι ο φίλος που λιώνει το λίπος.
Χρησιμοποιείται στην παραγωγή της καρνιτίνης, ενός μορίου ζωτικής σημασίας για τη μετατροπή του λίπους σε χρησιμοποιήσιμη ενέργεια.

Μελέτες δείχνουν ότι η λήψη 500 mg βιταμίνης C την ημέρα μπορεί ν’ αυξήσουν την καύση λίπους κατά τη διάρκεια της άσκησης κατά 30 με 40%.

Το αντιοξειδωτικό αυτό εξουδετερώνει επίσης τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν τα κύτταρα και διαταράσσουν τις μεταβολικές λειτουργίες του οργανισμού.

Τι να φάτε

Μπορεί τα πορτοκάλια να «κλέβουν» όλη τη δόξα για την υψηλή περιεκτικότητά τους στη βιταμίνη, όμως υπάρχει ακόμη μια σειρά τροφών που τα ανταγωνίζεται, κερδίζοντας μάλιστα πολλές φορές στα σημεία.

Ποικιλία φρούτων. Ένα πορτοκάλι περιέχει περίπου 70 mg βιταμίνης C, ένα ακτινίδιο 120 mg κι ένα γκουάβα 180 mg.

Κόκκινες πιπεριές. Υπολογίζεται ότι ένα φλιτζάνι ωμής και ψιλοκομμένης κόκκινης πιπεριάς περιέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 190mg βιταμίνης C, την ίδια στιγμή που η πράσινη πιπεριά περιέχει σχεδόν 120mg.

Θυμάρι. Το φρέσκο θυμάρι έχει από τις υψηλότερες συγκεντρώσεις βιταμίνης C. Ένα κουταλάκι του γλυκού παρέχει 1,6mg βιταμίνης C.

Μαϊντανός. Μόνο δύο κουταλιές της σούπας (περίπου 8 γραμμάρια) φρέσκου μαϊντανού περιέχουν 10mg της πολύτιμης αυτής βιταμίνης.

Το μυστικό

Το ανθρώπινο σώμα δεν μπορεί να παράγει ή να αποθηκεύει βιταμίνη C. Επομένως, κρίνεται σημαντικό να καταναλώνεται τακτικά σε επαρκείς ποσότητες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ