viky2

Δρ. Αναστάσιος Παπαλαζάρου: Τι είναι η Διαλειμματική Νηστεία;

Ο κορυφαίος διαιτολόγος διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου εξηγεί στη Βίκυ Χατζηβασιλείου τι είναι η διαλειμματική νηστεία και τη συστήνει σε όσους θέλετε να χάσετε βάρος χωρίς να πιεστείτε πολύ.

Η διαλειμματική νηστεία αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς νέες τάσεις στη διατροφή. Σύμφωνα με τους υποστηρικτές της, η συγκεκριμένη μέθοδος μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους και στη βελτίωση του μεταβολισμού του σακχάρου στο αίμα. Η μείωση του κοιλιακού λίπους είναι πιο αποτελεσματική όταν το βραδινό καταναλώνεται μέχρι τις 18:00. Όπως δηλαδή γίνεται στη διαλειμματική νηστεία, όπου κάποιος μπορεί να φάει τα γεύματα του σε ένα «παράθυρο» 8 ωρών, ιδανικά μεταξύ 10 το πρωί έως 6 το απόγευμα.

Οι τύποι διαλειμματικής νηστείας, είναι συνήθως 3:
1. Δύο μέρες της εβδομάδας με πολύ λίγες θερμίδες που ακολουθούνται από μέρες φυσιολογικής διατροφής.
2. Σε πιο ακραία μορφή να αφήνει κάποιος μέρες κενές από θερμίδες, δηλαδή να πίνει μόνο υγρά και τις υπόλοιπες μέρες κανονική διατροφή.
3. Η πιο ήπια μορφή διαλειμματικής νηστείας είναι το γνωστό 16/8, δηλαδή τρώμε σε διάστημα 8 ωρών και τις υπόλοιπες 16 δεν τρώμε, ή 18/6 που κάνουν κάποιοι, αν μπορούν να αφήσουν το στομάχι τους κενό περισσότερες ώρες. Μετά τις μέρες ή ώρες νηστείας ακολουθείται κανονική διατροφή.

Το μυστικό

Η διαλειμματική νηστεία έχει υψηλό βαθμό συμμόρφωσης και επομένως μπορεί κάποιος να την ακολουθήσει πολύ πιο εύκολα από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα δίαιτας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ