diet

Κάνω δίαιτα αλλά δεν αδυνατίζω, γιατί;

Κάνετε δίαιτα, στερείστε σχεδόν τα πάντα αλλά δεν αδυνατίζετε; Τι φταίει και δεν βλέπετε αυτή την αλλαγή που τόσο θέλετε στη ζυγαριά σας;

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να κάνουν τον οργανισμό να “κολλήσει”, που σαμποτάρουν την προσπάθειά σας και σας απογοητεύουν. Δείτε τα πιο βασικά εμπόδια που μπορεί να μην σας αφήνουν ν΄αδυνατίσετε.

1. Ο χρόνος που κάνετε δίαιτα

Πόσο καιρό είστε σε δίαιτα; Αν είστε δυο τρεις μέρες, ακόμη και μια εβδομάδα μπορεί πράγματι να μην βλέπετε διαφορά στη ζυγαριά σας. Υπομονή, σε λίγες μέρες θα φανεί, αρκεί να είστε συνεπής στην διατροφή σας και προς Θεού, μην ζυγίζεστε κάθε μέρα, αλλά μια φορά την εβδομάδα. Ο οργανισμός θέλει χρόνο για να “καταλάβει” τι γίνεται στο σώμα και πολλές φορές αντιστέκεται…

2. Η ηλικία

Θυμάστε τότε που είσαστε 20 χρόνων και με μια εβδομάδα δίαιτα είχατε χάσει 3 κιλά. Αυτό συμβαίνει σε μικρές ηλικίες, ακόμη κι αν δεν είναι σωστό και υγιεινό. Όμως περνώντας τα χρόνια κι έχοντας υποβάλλει τον οργανισμό μας σε πολλές δίαιτες δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά με την ίδια ταχύτητα. Ο μεταβολισμός δεν λειτουργεί το ίδιο. Άρα χρειάζεται χρόνος και μερικές τροφές που θα κάνουν τον μεταβολισμό σας να δουλέψει στο φουλ!

3. Η γυμναστική

Κάνετε και γυμναστική μαζί με δίαιτα και παρ΄όλ΄αυτά δεν χάνετε κιλά. Μην πτοείστε, αυτό συμβαίνει στην αρχή καθώς με την γυμναστική οι μυες κρατούν υδατάνθρακες και γίνεται κατακράτηση υγρών που δεν είναι όμως μόνιμο. Μετά από ένα μήνα δίαιτας και γυμναστικής,θα δείτε πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα.

4. Οι ορμονικές διαταραχές

Αν περιμένετε ν΄αδιαθετήσετε ή είστε αδιάθετη όχι μόνο δεν θα δείτε να πέφτουν τα κιλά στην ζυγαριά, αλλά ίσως αυξηθούν κιόλας. Αυτό μην σας παίρνει από κάτω, μετά από μια εβδομάδα θα δείτε πώς θα έχετε ξεπρηστεί και θα έχετε χάσει βάρος. Επίσης, πρέπει να κοιτάξετε αν έχετε κάποια ανωμαλία με τον θυρεοειδή σας. Πολλές γυναίκες ταλαιπωρούνται για καιρό, δεν χάνουν κιλά κι έπειτα ανακαλύπτουν πως τόση προσπάθεια πήγε χαμένη αφού αυτό οφειλόταν σε διαταραχή του θυρεοειδή. Κάντε μια μικροβιολογική εξέταση για να είστε σίγουρη.

5. Οι λίγες θερμίδες

Νομίζουμε πολλές φορές πως με το να μην τρώμε, αδυνατίζουμε. Λάθος, και το λένε διαρκώς οι διαιτολόγοι. Για να πάρει μπρος ο μεταβολισμός και να γίνουν καύσεις χρειάζονται μικρά και συχνά γεύματα κάθε 3 ώρες. Μην παραλείπετε λοιπόν κανένα γεύμα, ούτε σνακ. Μην αφήνετε τον οργανισμό σας να πεινάσει.

6. Το άγχος

Το άγχος προκαλεί πολλά προβλήματα στον οργανισμό, έτσι λοιπόν και στη δίαιτα. Κάνει το σώμα να φουσκώνει και βρίσκεται ο οργανισμός σε μια κατάσταση σοκ. Προσπαθείστε λοιπόν κάθε μέρα, να έχετε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας. Να χαλαρώσετε, να διαβάσετε, να γράψετε, να σκεφτείτε, να κάνετε γιόγκα ή διαλογισμό.

7. Ο ελλειπής ύπνος

Ο ύπνος είναι πολύ βασικό κομμάτι όταν κάνουμε δίαιτα. Με λίγες ώρες ύπνου ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται και είναι σημαντικό για την απώλεια βάρους να κοιμάστε 8 ώρες και μάλιστα γύρω στις 11 το βράδυ! Εξάλλου αν το κάνετε αυτό, θα γλιτώσετε και από τις βραδινές επιδρομές στο ψυγείο…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ