Πριν τις γιορτές βάλτε φρένο στις θερμίδες με αυτά τα γεύματα!

Μειώστε τις θερμίδες με αυτές τις υγιεινές και χαμηλές σε θερμίδες επιλογές για μεσημεριανό ή βραδινό.

Βάλτε φρένο στις θερμίδες πριν τις γιορτές τρώγοντας, χωρίς να πεινάτε. Τα τακτικά γεύματα θα σας επιτρέψουν να ελέγξετε την όρεξή σας. Ορίστε προγράμματα και γεύματα που επιτρέπουν στο σώμα και το μυαλό σας να μάθουν τι να περιμένουν, ώστε να μην ενδίδετε σε λιγούρες και επιθυμίες.

  • 1 μεσαία αραβική πίτα, γεμισμένη με ½ στήθος κοτόπουλο σε κομματάκια, ½ τριμμένο μήλο και 1 κουταλιά της σούπας στραγγιστό γιαούρτι (2% λιπαρά).
  • 1 ψητή πιπεριά και 2 φέτες ψητή μελιτζάνα με 1 φέτα τυρί provolone σε 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως.
  • Φρέσκο σπανάκι με 2 κομμένα παντζάρια, 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και 2 κουταλιές της σούπας κατσικίσιο τυρί σε κομματάκια.
  • 1 μπαγκέτα ολικής αλέσεως, 2 κουταλιές της σούπας τυρί cottage, ¼ αβοκάντο, 2 φέτες ντομάτα, φρέσκο κρεμμύδι, μουστάρδα, μαρούλι και λίγο chili σε σκόνη.
  • 1 φλιτζάνι βρασμένη κινόα με 1 ντομάτα ψιλοκομμένη, ½ φλιτζάνι αγγούρι σε φέτες και φύλλα μαϊντανού.
  • 1 μπολ πράσινη σαλάτα με 1 χούφτα baby σπανάκι, 1 πορτοκάλι, 1 κ.τ.γ μουστάρδα, λίγο μέλι, λίγο λευκό ξίδι, 1 μεγάλο καρότο, 70 γραμμ. ψητό χαλούμι.
  • 1 μπολ μακαρόνια ολικής άλεσης με μασκαρπόνε, 4 φέτες ζαμπόν Πάρμας, 1/2 ματσάκι βασιλικό, 350 γραμ. σως ντομάτας με μασκαρπόνε.
  • 120 γραμμ ψητό στήθος κοτόπουλο, 2 φέτες αβοκάντο, 2 κ.τ.σ ρύζι μπασμάτι, 1 φρέσκο κρεμμυδάκι, αλάτι, πιπέρι, λίγο λάδι
  • Τονοσαλάτα με 1 τόνο σε νερό, άνηθο, φρέσκο κρεμμυδάκι, 4-5 ντοματίνια, μαρούλι, αλάτι, λεμόνι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, 3-4 φέτες αγγούρι, λίγο ελαιόλαδο.
  • Σαλάτα με ρεβύθια και τόνο, 1 κονσέρβα τόνο σε νερό, 1/2 κούπα βρασμένα ρεβίθια, 1/2 ξερό κόκκινο κρεμμύδι, αλάτι, πιπέρι, λίγο ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού.

Το μυστικό

Η πρόσληψη νερού είναι σημαντική, έτσι ώστε να είστε ενυδατωμένοι για να έχετε υψηλά επίπεδα ενέργειας και καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Ενάμιση έως 2 λίτρα νερό την ημέρα θα διατηρήσουν τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σας, θα αυξήσουν την αντοχή και την ισορροπία σας και θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε την όρεξή σας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ