brakfast

Πρωινό: ποιες τροφές είναι ιδανικές για δίαιτα

Το πρωινό είναι το απαραίτητο γεύμα της ημέρας. Ενισχύει τον μεταβολισμό, σπάει την 8ωρη “νηστεία” του ύπνου και σας τροφοδοτεί με ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Για να χάσετε βάρος με ασφάλεια συμπεριλάβετε στο πρωινό σας τρόφιμα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και παράλληλα φτωχά σε θερμίδες, καθώς αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο σας. Και επειδή το πρωινό σας γεύμα είναι αυτό που θέτει τις βάσεις για τη συνέχεια της ημέρας, καλό είναι να περιλαμβάνει τις παρακάτω τροφές.

Βρώμη

Η βρώμη είναι μία από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να έχετε στο πρωινό σας, αφού είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες είναι άπεπτες ουσίες, δηλαδή ο οργανισμός δεν μπορεί να τις χωνέψει. Αυτός είναι και ο λόγος που σας χορταίνουν περισσότερο. Συγκεκριμένα, απορροφούν νερό, φουσκώνουν, αυξάνοντας κατά πολύ τον όγκο τους, και ως αποτέλεσμα μένουν περισσότερο χρόνο στο έντερό σας και κατ’ επέκταση σας χορταίνουν περισσότερο από τις εύπεπτες τροφές. Επίσης, παίζουν σημαντικό ρόλο στη βραδύτερη απορρόφηση της γλυκόζης στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην αυξάνεται πολύ το σάκχαρό σας όταν τις συμπεριλαμβάνετε στα γεύματά σας.

Αυγό

Η κατανάλωση αυγού στο πρωινό γεύμα φαίνεται να ενισχύει το αδυνάτισμα, συγκριτικά με άλλες επιλογές όπως το ψωμί. Σύμφωνα με έκθεση των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, το αυγό είναι τόσο χορταστικό που οι συμμετέχοντες στην έρευνα είχαν ανάγκη λιγότερες θερμίδες στα επόμενα γεύματά τους, χάνοντας έτσι βάρος με μεγαλύτερη ευκολία. Αν νομίζετε ότι δεν έχετε χρόνο να μαγειρέψετε ένα υγιεινό πρωινό, σκεφτείτε ξανά. Η προετοιμασία μιας ομελέτας με λαχανικά δε θα σας πάρει περισσότερα από 5-10 λεπτά.

breakfast

Μούρα

Τα μούρα είναι νόστιμα και γεμάτα αντιοξειδωτικά. Τα βατόμουρα, τα σμέουρα, τα μύρτιλα, όλα αποτελούν εξαιρετικές τροφές για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος, αφού έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη από τα περισσότερα φρούτα, αλλά υψηλότερη σε φυτικές ίνες.

Αβοκάντο

Πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, καλίου, μαγνησίου, φυλλικού οξέος και βιταμινών C και E). Λόγω του ωφέλιμου ελαϊκού οξέος που περιέχει, ικανοποιεί το αίσθημα της πείνας και συμβάλλει στην απώλεια βάρους κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, η οποία είναι διάσημη για την ιδιότητά της να ενισχύει το αδυνάτισμα. Η πρωτεΐνη έχει λίγες θερμίδες (σκεφτείτε ότι ένα γραμμάριο πρωτεΐνης αποδίδει στον οργανισμό σας τέσσερις θερμίδες, σε αντίθεση με το λίπος που αποδίδει εννέα), επιφέρει το αίσθημα κορεσμού και σας κρατά χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και βοηθά στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας, παρεμποδίζοντας την αιχμή της ινσουλίνης (εκείνης που κρύβεται πίσω από την απότομη πτώση ενέργειας και τις έντονες λιγούρες για ζάχαρη). Απλά φροντίστε να αποφεύγετε τα γιαούρτια με ζάχαρη και να χαρίζετε γεύση στο γιαούρτι σας προσθέτοντας φρέσκα φρούτα.

Πράσινο τσάι

Είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά, βοηθά στη μείωση του σακχάρου στο αίμα και περιορίζει την όρεξη για φαγητό. Απολαύστε το χωρίς ζάχαρη και προσθέστε λίγο χυμό λεμονιού αν θέλετε.

Ιδανικές επιλογές πρωινού για να χάσετε βάρος

  • Γάλα χαμηλών λιπαρών με βρώμη και κανέλα
  • Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ξηρούς καρπούς και μέλι
  • Γάλα χαμηλών λιπαρών και ψωμί ολικής άλεσης, μαλακή μαργαρίνη με μέλι
  • Ένα ποτήρι φυσικός χυμός και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με ένα αυγό βραστό
  • Mια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με ένα αυγό βραστό και αβοκάντο

Το μυστικό

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος ο ιδανικός συνδυασμός είναι ένα καλό πρωινό με μια πρωινή προπόνηση. Ο συνδυασμός αυτός θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας όλη την ημέρα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ