Πώς να αυξήσω τον μεταβολισμό μου; 4 εφικτοί τρόποι

Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που λαμβάνει ένας διαιτολόγος είναι “πώς να αυξήσω τον μεταβολισμό μου”;

Η απάντηση δεν είναι ούτε κάποιο τσάι, ούτε κάποιο σκεύασμα.

Ο μόνος τρόπος να αυξήσουμε τον βασικό μας μεταβολισμό είναι να φροντίσουμε να λειτουργεί στη μέγιστη απόδοση του. Και πως θα το πετύχουμε αυτό; Με τους 4 παρακάτω τρόπους:

1. Εντάξτε στην ζωή σας τις ασκήσεις με αντιστάσεις.


Αυξάνοντας τη μυική μας μάζας αυξάνουμε τις καύσεις μας και τις θερμίδες που χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε ένα χαμηλό βάρος

2. Αποφύγετε τις στερητικές δίαιτες.


Μια δίαιτα πολύ χαμηλή σε θερμίδες ή τύπου detox θα έχει σαν αποτέλεσμα μείωση της μυϊκής μάζας, άρα και του βασικού μεταβολισμού. Κι όσο μειώνεται ο βασικός μεταβολισμός μας τόσο λιγότερες θερμίδες χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε ένα χαμηλό βάρος

3. Μην ξεχνάτε το νερό!


Μια τόσο απλή αλλά τόσο σπουδαία συμβουλή. Από μελέτες έχει φανεί ότι η κατανάλωση 500ml νερού μπορεί να αύξηση τον μεταβολισμό κατά 30% για 10-40’ μετά την κατανάλωση

4. Κοιμηθείτε επαρκώς!


Ο επαρκής, βαθύς και ποιοτικός ύπνος μας βοήθα να διατηρήσουμε ένα καλό μεταβολισμό! Αμέτρητες μελέτες δείχνουν ότι ο άστατος ύπνος έχει αρνητική επίδραση στη γλυκόζη του αίματος, στις ορμόνες αλλά ακόμη και στην καρδιακή μας λειτουργία, και αυτό όπως είναι φυσικό έχει αντίκτυπο και στο βάρος μας!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ