water

Πώς να πίνετε περισσότερο νερό

Το νερό μπορεί να κάνει τη διαφορά στο αδυνάτισμα. Δείτε πώς μπορείτε να πίνετε περισσότερο.

Αν δεν καταφέρνετε να πιείτε την απαιτούμενη ποσότητα νερού που χρειάζεται ο οργανισμός σας, δηλαδή 8 ποτήρια, αυτά τα μυστικά θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την ποσότητα νερού που πίνετε ημερησίως, χωρίς να το καταλάβετε ιδιαίτερα.

Το νερό σύμμαχος στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος
Ένα ποτήρι νερό 30’ πριν από κάθε γεύμα θα μειώσει την επιθυμία σας για μεγάλη ποσότητα φαγητού. Αντίστοιχα, ενδιάμεσα των γευμάτων «ξεγελάστε» την επιθυμία σας για σνακ με ένα ποτήρι δροσερό νερό.

Μην περιμένετε να διψάσετε
Αυτό που θα πρέπει να έχετε κατά νου είναι ότι δεν πρέπει να περιμένετε μέχρι να αισθανθείτε δίψα για να πιείτε νερό. Όταν φτάνετε στο σημείο να διψάσετε, σημαίνει ότι ο οργανισμός σας έχει ήδη αφυδατωθεί ελαφρώς. Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε πάντα κοντά σας ένα ποτήρι ή ένα μπουκάλι νερό.

Πιείτε το πρώτο ποτήρι μόλις ξυπνήσετε
Μετά από 8 ώρες ύπνου ο οργανισμός σας έχει αφυδατωθεί, γι’ αυτό είναι σημαντικό να ξεκινάτε την ημέρα σας πίνοντας νερό. Για να συνηθίσετε αυτήν την πρακτική, προτού πέσετε για ύπνο, αφήστε ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο σας ώστε να πιείτε μόλις σηκωθείτε.

Θέστε στόχους με τον μαρκαδόρο σας
Χρησιμοποιήστε έναν μαρκαδόρο για να θέτετε στόχους για το πόσο νερό πρέπει να έχετε πιει μέχρι μια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας και προσπαθήστε να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμα που έχετε βάλει, αλλά και να ξαναγεμίζετε το μπουκάλι σας.

Αντί για αναψυκτικά πιείτε νερό
Αντικαθιστώντας τα αναψυκτικά με ανθρακούχο νερό, θα είστε σε θέση να γλιτώνετε καθημερινά ένα σημαντικό αριθμό θερμίδων, μια αλλαγή που μπορεί να κάνει τη διαφορά στο βάρος σας.

Πιείτε με καλαμάκι
Όταν πίνετε νερό με καλαμάκι, συνήθως καταναλώνετε μεγαλύτερη ποσότητα σε λιγότερο χρόνο. Δοκιμάστε το και θα δείτε.

Προσθέστε στο νερό φρούτα και λαχανικά
Για να κάνετε το νερό σας λίγο πιο εντυπωσιακό και εύγευστο, προσθέστε σε μια κανάτα με νερό τα αγαπημένα σας φρέσκα φρούτα, λαχανικά και βότανα και βάλτε τη στο ψυγείο. Οι συνδυασμοί που μπορείτε να δημιουργήσετε είναι αμέτρητοι, απλά βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει.

Τρώτε περισσότερα λαχανικά
Μπορείτε να αυξήσετε την ενυδάτωση του οργανισμού σας εντάσσοντας στη διατροφή σας τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως το καρπούζι, το μαρούλι, οι φράουλες, τα σταφύλια, το ραπανάκι, το κολοκύθι, το αγγούρι, οι ντομάτες, το σπανάκι και το πορτοκάλι.

Το μυστικό

“WaterBreak!”: Ορίστε υπενθύμιση στο κινητό ή το ημερολόγιό σας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ