Σταματήστε να κάνετε δίαιτα, αλλάξτε συνήθειες και αδυνατίστε!

Η δίαιτα θέλει υγιεινή διατροφή αλλά η υγιεινή διατροφή δεν είναι ένα πρόγραμμα δίαιτας, είναι ένας τρόπος ζωής. Ακολουθήστε τις παρακάτω συνήθειες και αδυνατίστε!

Υγιεινή διατροφή δεν είναι μόνο το τι τρώμε ή μαγειρεύεουμε, είναι οι υγιεινές διατροφικές συνήθειες: πότε, πού και με ποιον τρώμε, πώς ψωνίζουμε και πώς σκεφτόμαστε για το φαγητό και το σώμα μας. Οι μικρές αλλαγές που κάνετε καθημερινά μπορεί να καταλήξουν να αλλάξουν την ημέρα, την εβδομάδα, το μήνα ή ολόκληρη τη ζωή σας. Και φυσικά το σώμα σας!

Δημιουργήστε μια συνήθεια

Παίρνουμε περισσότερες από 200 αποφάσεις για φαγητό και ποτό κάθε μέρα και από αυτές έχουμε τη συναίσθηση για λιγότερες από 15 (!). Η συνειδητοποίηση των επιλογών που κάνουμε όταν πρόκειται για τρόφιμα είναι το πρώτο βήμα για τη βελτίωση των συνήθειών μας. Ποια είναι μια καλή διατροφική συνήθεια που έχετε και θέλετε να κρατήσετε;

Καθίστε στο τραπέζι

Απολαύστε ένα γεύμα στο τραπέζι χωρίς περισπασμούς της προσοχής, όπως η τηλεόραση. Ίσως και να τρώτε κατά την ανάγνωση αυτού του άρθρου, έτσι δεν είναι; Το φαγητό είναι μια απλή απόλαυση της ζωής. Είναι πολύ πιο πιθανό να φλατε περισσότερο, εάν το μυαλό σας είναι αλλού.

Επιλέξτε ένα ισορροπημένο πρωινό

Η κατανάλωση πρωινού συνδέεται με πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης του βάρους και της βελτίωσης της απόδοσης. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, οπότε ας του δείξουμε την αγάπη που του αξίζει.

Τρώτε μόνον όταν πεινάτε

Ο Brian Wansink στο βιβλίο του «Mindless Eating» μοιράζεται μια μελέτη, όπου Γάλλοι και Αμερικανοί ερωτήθηκαν πώς αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουν να τρώνε. Οι Γάλλοι ανέφεραν ότι σταμάτησαν να τρώνε όταν δεν αισθάνονταν πλέον πεινασμένοι. Οι Αμερικάνοι με τη σειρά τους βασίζονταν σε εξωτερικές αποφάσεις, όταν τελείωνε π.χ. μια τηλεοπτική εκπομπή.
Όσο πιο παχύσαρκο ήταν ένα άτομο, τόσο περισσότερο βασιζόταν σε εξωτερικές ενδείξεις. Ακούτε το σώμα σας! Θυμηθείτε πόσο υπέροχο είναι όταν απολαμβάνετε το φαγητό σας για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες του σώματός σας.

Μην παραλείπετε τα σνακ

Τα σνακ συμβάλλουν στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, πράγμα που σημαίνει ότι μειώνουν την πείνα και διατηρούν την ενέργεια σας. 100 έως 150 θερμίδες για κάθε σνακ μεταξύ των γευμάτων είναι μια χαρά.

Πίνετε νερό

Η ενυδάτωση πραγματικά μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα με κάθε τρόπο και είναι αναπόσπαστο μέρος σχεδόν κάθε λειτουργίας του σώματός μας, ειδικά του εγκεφάλου μας, το οποίο είναι πάνω από το 70% νερό.

Εάν θέλετε να διώξετε Βάρη και Φλεγμονές πάρτε μέρος στο σεμινάριο Τα 7 Μυστικά της Ενζυματικής Διατροφής για να Διώξετε Βάρη και Φλεγμονές

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ