eating

Συναισθηματική πείνα: Τρώτε ενώ δεν πεινάτε; Τι να κάνετε

Τι μπορείτε να κάνετε όταν τρώτε ενώ δεν πεινάτε; Δείτε δύο πράγματα που θα σας βοηθήσουν ώστε να μειώσετε τη συναισθηματική πείνα.

Γίνεται κάποιος να τρώει είτε από χαρά, είτε από λύπη, είτε λόγω άγχους, χωρίς να πεινάει στην πραγματικότητα; Αυτό χαρακτηρίζεται ως συναισθηματική πείνα και κατά τη διάρκεια αυτής μπορεί να παρατηρηθεί συχνά και υπερκατανάλωση φαγητού.

Τι να κάνετε

1 Κάντε μικρά και συχνά γεύματα

Μπορεί να σας βοηθήσουν να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές και να μειώσουν τα επίπεδα υπερφαγίας. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως όταν το στομάχι σας γουργουρίζει, τότε έχουν περάσει αρκετές ώρες κατά τις οποίες έχετε μείνει νηστικοί. Αυτό μπορεί να σας οδηγήσει στην κατανάλωση ανθυγιεινών τροφών, οι οποίες απλά θα καλύψουν εκείνη την ώρα την πείνα σας, χωρίς ωστόσο να είναι θρεπτικές.

2 Κάντε τις σωστές ερωτήσεις στον εαυτό σας

Θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε το είδος της πείνας σας. Αυτές είναι:

Τρώω περισσότερο όταν βρίσκομαι σε φορτισμένη συναισθηματική κατάσταση;

Συνεχίζω να τρώω ακόμα και μετά από ένα γεύμα που με έχει χορτάσει;

Όταν τρώω νιώθω να ηρεμώ;

Τρώω για να επιβραβεύσω τον εαυτό μου;

Για ποιο λόγο θέλω να φάω τώρα; Πεινάω;

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού και ορθού τρόπου ζωής και στη διαμόρφωση μιας καλύτερης διατροφικής συμπεριφοράς.

Το μυστικό

Οι άνθρωποι οι οποίοι συνήθως ενδίδουν στην συναισθηματική πείνα μετά από μια δύσκολη μέρα ή ένα δύσκολο συμβάν, τείνουν να νιώθουν ενοχή, ντροπή και να είναι αναστατωμένοι με το επεισόδιο υπερφαγίας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ