Το παγωμένο τσάι ξεδιψάει και δεν παχαίνει; Τι ισχύει;

“Ας παραγγείλω ένα τσάι να ξεδιψάσω, ούτως ή άλλως δεν έχει θερμίδες.” Πάρα πολλοί σκέφτονται έτσι γιατί θεωρούν ότι το τσάι είναι ένα από τα πιο αθώα ποτά του καλοκαιριού που έχει συνδυαστεί μέσα από τη διαφήμιση και με μια καλλίγραμμη σιλουέτα.

Πότε το τσάι δεν έχει θερμίδες;
Όταν βράζουμε τσάι μόνοι μας τότε αυτό δεν έχει θερμίδες, μας τονώνει, μας προσφέρει αντιοξειδωτικά και ενισχύει το βασικό μας μεταβολισμό. Αυτός είναι και ο λόγος που στα προγράμματα διατροφής βλέπετε συνήθως ότι προτείνεται να πίνετε 2 κούπες τσάι την ημέρα.

Στο συσκευασμένο κρύο τσάι τα 3 πρώτα συστατικά είναι νερό, ζάχαρη και φρουκτόζη. Μάλιστα, σε διάσημες εταιρίες τα προϊόντα έχουν τεχνητά γλυκαντικά και αρωματικές ύλες. Ένα τόσο φυσικό και “αθώο” προϊόν λοιπόν, καταλήγει να είναι μια “κακή” διατροφική επιλογή.

Προτιμήστε κρύο τσάι με στέβια, χωρίς ζάχαρη ή τεχνητά γλυκαντικά ή τεχνητές αρωματικές ύλες.

Φυσικά μπορείτε να φτιάξετε και μόνοι σας βράζοντας τσάι (π.χ. του βουνού ή πράσινο) και τοποθετώντας το σε γυάλινες φιάλες στο ψυγείο.

Μυστικά

  • Φτιάξτε χυμούς από φρέσκα φρούτα εποχής και προσθέστε στο τσάι πριν το τοποθετήσετε στο ψυγείο. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι υπάρχουν αμέτρητες επιλογές!
  • Δεν υπάρχει τίποτα πιο νόστιμο αλλά και εντυπωσιακό από ένα κρύο τσάι σερβιρισμένο με φύλλα μέντας και μία φέτα lime.
  • Φτιάξτε παγάκια από τσάι! Χύστε κρύο ή ζεστό τσάι σε παγοθήκες και τοποθετήστε στην κατάψυξη. Έτσι, δεν πρόκειται να αραιώσετε το τσάι όπως με τα απλά παγάκια!
  • Φτιάξτε σιρόπι στέβιας από αποξηραμένα φύλλα. Θρυμματίζετε τα φύλλα με τα χέρια σας. Για ένα ποτήρι σιροπιού στέβιας, χρησιμοποιείστε ¼ του ποτηριού θρυμματισμένα φύλλα στέβιας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ