Detox: Τι αλλαγές πρέπει να κάνουμε στη διατροφή μας μετά τις γιορτές

Για να κερδίσετε το μέγιστο όφελος από μια δίαιτα detox, προσπαθήστε να τηρείτε τις παρακάτω οδηγίες για τουλάχιστον δύο εβδομάδες, προσθέτοντας σταδιακά με μέτρο μερικές από τις συνηθισμένες τροφές σας στο τέλος.

Πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερού κάθε μέρα.

Αφαιρέστε το λευκό αλεύρι και τη λευκή ζάχαρη από τη διάτροφή σας.

Καταναλώστε έξι ή οκτώ μικρά γεύματα κάθε μέρα με τρόφιμα που περιλαμβάνουν λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά.

Κάθε ένα από αυτά τα γεύματα θα πρέπει να περιλαμβάνει μια μερίδα λαχανικών όπως μπρόκολο, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών, κ.α. Το σκόρδο, τα κρεμμύδια και ο κόλιανδρος περιέχουν επίσης ιδιότητες που βοηθούν στην αποτοξίνωση.

Προτιμήστε φρούτα αντί χυμό φρούτων, ο οποίος είναι συχνά πλούσιος σε ζάχαρη.

Συμπεριλάβετε μικρές μερίδες άπαχων ζωικών πρωτεϊνών και ψαριών.

Αποφύγετε διεγερτικά, όπως η καφεΐνη.

Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ.

Εάν υποψιάζεστε ότι μπορεί να έχετε διατροφικές ευαισθησίες, δοκιμάστε μια διατροφή χωρίς γλουτένη και διαπιστώστε εύκολα εάν είστε αισθητά καλύτερα μετά από μερικές εβδομάδες.

Πάρτε μια καθημερινή πολυβιταμίνη.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ