Tι θα συμβεί εάν φάτε πίτσα ενώ κάνετε δίαιτα;

Κάνετε δίαιτα αλλά υποκύψατε σε μία πίτσα; Φοβάστε ότι τώρα τα χαλάσατε όλα και έχετε ενοχές; Γιατί πρέπει να φάτε και πίτσα;

Η flexible diet δεν θεωρεί κάποιο φαγητό «καλό» ή «κακό». Κάθε τροφή έχει τη δική της σημασία στο διαιτολόγιό μας και καταναλώνοντάς την με μέτρο μπορούμε να δούμε άμεσα αποτελέσματα.

Φάγατε πίτσα στην περίοδο της δίαιτας. Τι πιστεύετε:

Η παλιά μας νοοτροπία έλεγε πως αν φάτε την πίτσα που τόσο επιθυμείτε, θα παχύνετε.

Πως καταστρέψατε όποια πρόοδο και προσπάθεια είχατε κάνει μέχρι τώρα.

Πως πρέπει να την ξεγράψετε από το διαιτολόγιο σας γιατί απαγορεύεται.

Πως αν τελικά υποκύψατε στην πίτσα, τώρα τα χαλάσατε όλα και θα φάτε και όλο το ψυγείο μαζί!

Tι θα συμβεί εάν φάτε πίτσα ενώ κάνετε δίαιτα

Σίγουρα δεν θα παχύνετε τρώγοντας μια πίτσα. Η πίτσα αποτελεί ένα πλήρες γεύμα το οποίο περιέχει συστατικά από όλες τις ομάδες τροφίμων: υδατάνθρακες από τη ζύμη, πρωτεΐνη από το τυρί/ τα αλλαντικά/ το κρέας, λαχανικά από τα έξτρα υλικά όπως η ντομάτα.

Η πρόοδος σας δεν καταστράφηκε, αντιθέτως θα είναι πολύ καλύτερη εφόσον μπορείτε και απολαμβάνετε την πίτσα.

Η πίτσα έχει θέση και μπορεί να υπάρξει στο διαιτολόγιο σας και όχι ως “cheat meal”, δηλαδή απαγορευμένο. Θα τρώγατε ένα γεύμα έτσι και αλλιώς, απλώς αυτό έχει περισσότερες θερμίδες. Θα το αντισταθμίσετε την επόμενη μέρα με περισσότερη σαλάτα.

Αυτή είναι η αλλαγή στην νοοτροπία που πρέπει σιγά σιγά να γίνει ώστε να απολαμβάνουμε το φαγητό, να μην βαφτίζουμε τροφές ως απαγορευμένες και να ζουμε με χαρά χωρίς τη σκέψη μας μονίμως στο φαγητό.

Το μυστικό

Σε κάθε περίπτωση δώστε έμφαση στην ποσότητα καθώς ένα μέτριο κομμάτι πίτσας του εμπορίου ξεκινάει από τις 280 θερμίδες. Προσθέτοντας περισσότερη πρωτεΐνη και λαχανικά μετατρέπετε τη σπιτική σας πίτσα σε ένα χορταστικό και θρεπτικό γεύμα το οποίο μπορείτε άφοβα να υιοθετήσετε μία φορά την εβδομάδα. Η έτοιμη πίτσα από την άλλη μεριά δεν είναι ένα απαγορευμένο γεύμα εάν καταναλώνετε «μία στο τόσο». Είναι πάντα καλή ιδέα να τη συνοδεύσετε με ένα μπολ δροσερή σαλάτα και να αποφύγετε θερμιδογόνα ορεκτικά όπως το σκορδόψωμο και οι φτερούγες κοτόπουλου με σάλτσα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ