meat2

Πόση πρωτείνη χρειάζεστε για να αδυνατίσετε;

Αν θέλετε να καταφέρετε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά και για να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα του σώματός σας το μυστικό κρύβεται στην πρωτεΐνη!

Πόση πρωτεΐνη;

Οι ειδικοί συνιστούν κατανάλωση 56 γραμμαρίων πρωτεϊνών την ημέρα για τους άνδρες και 46 γραμμαρίων πρωτεϊνών την ημέρα για τις γυναίκες. Η ποσότητα αυτή αντιστοιχεί σε 4-5 μπουτάκια κοτόπουλο, δύο μπιφτέκια ή μια μεγάλη μπριζόλα. Καταναλώνοντας αρκετή ποσότητα πρωτεϊνών σε καθημερινή βάση θα καταφέρετε, μέσω της ανάπτυξης της μυϊκής σας μάζας, να διατηρήσετε το μεταβολικό σας ρυθμό στα επιθυμητά επίπεδα.
Οι ειδικοί που συνεργάστηκαν στο πλαίσιο της συγγραφής του βιβλίου Zero Belly Cookbook αποκαλύπτουν ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για να τονώσετε το μεταβολισμό σας, βάσει της περιεκτικότητάς τους σε πρωτεΐνες.

15 τροφές που έχουν αρκετή πρωτεΐνη 

1. Χοιρινό φιλέτο – 28 γραμμάρια/ μερίδα 90 γραμμαρίων

2. Στήθος γαλοπούλας – 26 γραμμάρια/ μερίδα 90 γραμμαρίων

3. Ιππόγλωσσος – 22 γραμμάρια/ μερίδα 90 γραμμαρίων

4. Μαύρο ρύζι – 10 γραμμάρια/ ένα τέταρτο του φλιτζανιού (πριν μαγειρευτεί)

5. Φιστίκια Αιγίνης – 6,5 γραμμάρια/ ένα τέταρτο του φλιτζανιού

6. Χούμους – 6 γραμμάρια/ μισό φλιτζάνι

7. Αβγό – 5 γραμμάρια/ αβγό

8. Βρώμη – 6 γραμμάρια/ φλιτζάνι

9. Ρόδι – 5 γραμμάρια/ φρούτο

10. Αβοκάντο – 4 γραμμάρια/ φρούτο

11. Φρούτο του πάθους – 2,5 γραμμάρια/ μισό φλιτζάνι

12. Ρεβυθοκεφτέδες – 2,5 γραμμάρια/ κεφτέ

13. Σκόνη κακάο (χωρίς προσθήκη ζάχαρης) – 2 γραμμάρια/ 2 κουταλιές της σούπας

14. Αλεσμένος λιναρόσπορος – 2 γραμμάρια/ 2 κουταλιές της σούπας

15. Γκρέιπφρουτ – 2 γραμμάρια/ φρούτο

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ