slim

Το μυστικό για το αδυνάτισμα που κανείς δεν σας είπε

Κάνετε δίαιτα, κάνετε διατροφή και γυμναστική αλλά η κοιλιά δεν πέφτει με τίποτα; Έχετε σκεφτεί όμως, ότι για τα λίγα κιλά που επιμένουν, ίσως να μη φταίει η διατροφή σας, το στομάχι ή γενικότερα το lifestyle σας;  Υπάρχει λοιπόν μεγάλη πιθανότητα, ο ένοχος να είναι το συκώτι σας!

Κι όμως, το συκώτι είναι από τους μεγαλύτερους εργαζόμενους του οργανισμού, μιας και λειτουργεί σαν φίλτρο για να απομακρυνθούν οι τοξίνες από το αίμα, παράγει τη χολή η οποία συμβάλει στη διάσπαση του λίπους, ενώ παίζει βασικό ρόλο στην παραγωγή ινσουλίνης, στην πίεση του αίματος, στα επίπεδα χοληστερόλης, στην άμυνα του οργανισμού και σε πολλά άλλα πράγματα.

Ωστόσο, με όλη αυτή τη δουλειά, που ρίχνει το συκώτι μας, υπάρχει περίπτωση, όπως συμβαίνει και με τους ανθρώπους, να κουραστεί από ένα σημείο και μετά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα φλεγμονές, οι οποίες με τη σειρά τους δημιουργούν λίπος και κυρίως το χαρακτηριστικό γύρω από την κοιλιά. Αν λοιπόν ανήκετε στην κατηγορία αυτή, τότε δεν πρόκειται να δείτε αποτελέσματα, αν πρώτα δεν ξεκουράσετε και αποτοξινώσετε το συκώτι σας.

Οι τρόποι είναι οι εξής:

1. Κόψτε το κάπνισμα.

2. Χρησιμοποιήστε φάρμακα μόνο σε μεγάλη ανάγκη.

3. Μην πίνετε αλκοόλ ή ελαττώστε το κατά πολύ.

4. Φάτε ελαφριά και κυρίως φρέσκα και ακατέργαστα προιόντα. Αποφύγετε τα γλυκαντικά, τους υδατάνθρακες και οτιδήποτε σε έτοιμο και λιπαρό.

5. Καταναλώστε σταυρανθή λαχανικά, όπως λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο, λάχανο.

6. Μειώστε το αλάτι και δώστε γεύση στα φαγητά σας με άλλα προιόντα όπως είναι το σκόρδο, το δεντρολίβανο και τα ραδίκια.

7. Φροντίστε να γυμνάζεστε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ