happy

5 επιλογές για να είναι πιο ευχάριστη η δίαιτα που κάνετε

Η δίαιτα μπορεί να γίνει πιο ευχάριστη με τη βοήθεια κάποιων τροφίμων και ροφημάτων. Ποιοι είναι οι πολύτιμοι σύμμαχοι μιας δίαιτας που θα σας κάνουν να χαίρεστε που ακολουθείτε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους; Η κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Βασιλική Πυρογιάννη, MSc, μας εξηγεί:

1. Μανιτάρια. Πρόκειται για ένα τρόφιμο με λίγες θερμίδες, αρκετές πρωτεΐνες και πολύ γεύση που μπορεί να δώσει άλλη διάσταση στα πιάτα και στις σαλάτες σας. Σκεφτείτε το κοτόπουλό σας αντί για ψητό να το μαγειρέψετε με μανιτάρια και μουστάρδα ή στη σαλάτα σας να προσθέσετε φρέσκα μανιτάρια ή ακόμα να συνοδέψετε το ψητό σας κρέας με μανιτάρια πλευρώτους ψημένα στο φούρνο. Και όλα αυτά μόνο με 20-30 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

2. Αναψυκτικά light/ zero χωρίς θερμίδες. Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα αναψυκτικά με ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά χωρίς θερμίδες φαίνεται ότι μπορούν να βοηθήσουν όσους κάνουν δίαιτα στο να χάσουν περισσότερο βάρος ή ενδεχομένως να εφαρμόσουν καλύτερα τη δίαιτά τους. Ο λόγος είναι ότι επιτρέποντάς τα σε μια δίαιτα αδυνατίσματος, πιθανόν κάνουν την όλη διαδικασία λιγότερο στερητική, επιτρέποντας τη γλυκιά γεύση στο διαιτολόγιο χωρίς παράλληλα να προσλαμβάνονται θερμίδες.

3. Μπαχαρικά και μυρωδικά. Εκτός από πληθώρα θρεπτικών συστατικών (π.χ. αντιοξειδωτικών), τα διάφορα μπαχαρικά και μυρωδικά δίνουν άλλη γεύση στα φαγητά και στις σαλάτες σας, απομακρύνοντας… την ανοστιά με την οποία έχετε συνδυάσει μία δίαιτα. Προσθέστε δενδρολίβανο, ρίγανη, θυμάρι, διάφορα πιπέρια, αλλά και βασιλικό, άνηθο, μαΐντανό κ.α. σε όλες σας τις μαγειρικές παρασκευές, και πλέον τα φαγητά σας δεν θα θυμίζουν… δίαiτα!

4. Σος για σαλάτες με λίγες θερμίδες. Έχετε βαρεθεί να τρώτε σαλάτες; Σας φαίνονται άνοστες και θέλετε να τις εμπλουτίσετε με κάτι χωρίς όμως να χαλάσετε τη δίαιτά σας; Μπορείτε να δοκιμάσετε να φτιάξετε δικές σας σπιτικές σος με λίγες θερμίδες, όπως σος γιαούρτι (1 κ σούπας ελαιόλαδο, 1 κ σούπας γιαούρτι 2%, 1 κ σούπας μουστάρδα) ή σος μουστάρδας (1 κ σούπας ελαιόλαδο, 1 κ σούπας μουστάρδα, λεμόνι ή ξύδι) ή σος με ξύδι μπαλσάμικο (1 κ σούπας ελαιόλαδο, 1 κ σούπας μπαλσάμικο, χυμός πορτοκάλι).

5. Ξηροί καρποί. Στο παρελθόν οι ξηροί καρποί δεν είχαν τόσο συχνά θέση σε μία δίαιτα, κυρίως λόγω του ότι παρέχουν αρκετές θερμίδες (περίπου 600 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια). Σήμερα, ωστόσο, γνωρίζουμε ότι η ενσωμάτωσή τους με μέτρο σε μία δίαιτα μπορεί να κάνει τη δίαιτα πιο ευχάριστη και πιο «χορταστική». Δοκιμάστε να φάτε 10 αμύγδαλα ή κάσιους στο απογευματινό ή προσθέστε 1 κουταλιά καρύδια στο γιαούρτι σας, ή αντίστοιχα 1 κουταλιά καθαρισμένους ηλιόσπορους ή κολοκυθόσπορους στη σαλάτα σας, και θα αισθανθείτε μεγαλύτερο κορεσμό αλλά και ικανοποίηση!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ